كسب دو رتبه كشوری خوزستان در مسابقات قرآن شاهد و ايثارگر كشور
کد خبر: 3527922
تاریخ انتشار : ۱۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۳

كسب دو رتبه كشوری خوزستان در مسابقات قرآن شاهد و ايثارگر كشور

گروه فعاليت‌های قرآنی: نمايندگان خوزستان در مرحله كشوری بیست و هشتمین مسابقات قرآن بنیاد شهید و امور ایثارگران دو رتبه برتر در رشته حفظ كل و حفظ 10 جزء قرآن كريم كسب كردند.

علی حمادی، مسئول دارالقرآن بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، با اشاره به برگزاری مرحله كشوری بیست و هشتمین مسابقات قرآن بنیاد شهید و امور ایثارگران در مشهد، گفت: مسابقات ایثارگران و فرزندان پسر از ۱۲ شهریور آغاز شد و اختتاميه آن امروز ۱۵ شهریور برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه 8 نماينده از خوزستان در اين گروه در مسابقات كشوری شركت كردند، افزود: با پايان يافتن رقابت‌ها و اعلام نتايج شركت‌كنندگان شاهد و ايثارگر استان خوزستان موفق به كسب دو رتبه سومی شدند.

حمادی ادامه داد: علی آلبوطرفی در رشته حفظ كل قرآن كريم رتبه سوم را به دست آورد و علی سرخه نيز در رشته حفظ 10 جزء رتبه سوم را كسب كرد.

مسئول دارالقرآن بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان گفت: مسابقات گروه همسران و فرزندان دختر شاهد و ایثارگر نیز از ۱۵ تا ۱۸ شهریورماه در مشهد برگزار خواهد شد.

يادآور می‌شود؛ ۸ آقا و ۱۳ بانو از خوزستان در بیست و هشتمین مسابقات قرآن بنیاد شهید و امور ایثارگران كشور و شركت كردند. اين مسابقات در رشته‌های حفظ، قرائت، مفاهیم و تفسیر قرآن کریم برگزار می‌شوند.

captcha