آغاز ثبت‌نام دوره‌های آموزشی در مؤسسه تدبر در قرآن و سیره مشهد
کد خبر: 3531107
تاریخ انتشار : ۲۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۵

آغاز ثبت‌نام دوره‌های آموزشی در مؤسسه تدبر در قرآن و سیره مشهد

گروه فعالیت‌های قرآنی: ثبت‌نام دوره‌های آموزشی با محوریت سبک زندگی، تربیت اسلامی و تدبر در قرآن به همت مؤسسه تدبر در قرآن و سیره مشهد آغاز شده است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، مؤسسه تدبر در قرآن و سیره مشهد مقدس در راستای تحقق مطالبات قرآنی رهبر معظم انقلاب اقدام به برگزاری دوره‌های آموزشی با محوریت سبک زندگی و تدبر در قرآن و سیره اهل بیت(ع) کرده است.
بنابر این گزارش، دوره‌های آموزشی این مؤسسه در دو سطح عمومی و تخصصی و به صورت حضوری، نیمه‌حضوری و غیر حضوری برگزار می‌شود.
براین اساس، تدبر در قرآن، سیره اهل بیت(ع)، سبک زندگی و تربیت اسلامی، عنوان  این دوره‌های آموزشی به شمار می‌رود. مهلت ثبت‌نام در این دوره‌ها که با اعطاء گواهینامه رسمی همراه خواهد بود از 20 شهریورماه آغاز شده است و تا پنجم مهرماه سال جاری نیز ادامه دارد.
یادآور می‌شود، علاقه‌مندان به حضور در این دوره‌ها می‌توانند با ارسال عدود 12 به سامانه پیامکی 30005915، مراجعه به آدرس میدان ده‌ دی، نبش رازی غربی 8، مؤسسه تدبر در قرآن و سیره هر روز از ساعت 8 الی 13 و یا مراجعه به سایت مؤسسه به آدرس www.mftqs.com و جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره های 4-38580221 تماس حاصل کنند.

captcha