جهیزیه 20 نوعروس با کمک 730 میلیون ریالی وقف تأمین شد
کد خبر: 3531590
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۲

جهیزیه 20 نوعروس با کمک 730 میلیون ریالی وقف تأمین شد

گروه اجتماعی: مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان یزد از تأمین جهیزیه 20 نوعروس با کمک 730 میلیون ریال از محل عوائد موقوفات استان در ایام دهه ولایت و امامت خبر داد.

حجت‌الاسلام و المسلمین حسین زارع‌زاده، مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان یزد شب گذشته در حاشیه برگزاری جشن غدیر در امامزاده سیدجعفر محمد(ع) یزد در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآنی(ایکنا) از یزد اظهار کرد: اجرای امینانه نیات واقفان خیراندیش یکی از رسالت‌های اصلی ادارات اوقاف و امورخیریه است که در همین راستا و از محل عواید موقوفات مرتبط با کمک به ازدواج جوانان در شهرستان‌های یزد و اردکان و با هزینه کرد رقمی بالغ بر 730 میلیون ریال جهیزیه 20 نو عروس تامین شد.
مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان یزد با اشاره به خرید کالاهای ایرانی برای تامین وسائل اصلی جهیزیه نوعروسان با پشتوانه اقتصادی وقف افزود: اگر حقوق موقوفات توسط مستاجرین پرداخت و اجاره بهای املاک وقفی به روزرسانی شده و با نرخ واقعی وصول شود تعداد بیشتری محرومان از موقوف علیهم می‌توانند از عواید وقف بهره مند شوند.
زارع زاده خشک سالی‌ سال‌های اخیر در استان یزد را عامل اصلی پایین بودن نرخ بهره وری در موقوفات دانست و یادآور شد: 67 درصد موقوفات استان یزد اراضی کشاورزی است که یا با حداقل اجاره بها اداره می‌شوند و یا به علت کمبود آب بدون استفاده رها شده‌اند.
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Saudi Arabia
|
۱۳۹۵/۰۷/۰۲ - ۱۷:۴۸
0
0
فقط خرید کلمن آب و یخدان و یکسری وسایل پلاستیکی برای جهیزیه دخترم 800 هزار تومن شد بیچاره جوانها با این مخارج
captcha