کمک‌ سازمان اسلامی «وارینگتون» به پناهجویان سوریه‌ای
کد خبر: 3535465
تاریخ انتشار : ۱۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۲

کمک‌ سازمان اسلامی «وارینگتون» به پناهجویان سوریه‌ای

گروه بین‌الملل: سازمان اسلامی «وارینگتون» در انگلیس قصد دارد با ارسال کمک‌های نقدی و غیرنقدی به بهبود شرایط زندگی پناهجویان سوریه‌ای در کل دنیا کمک کند.

کمک‌ سازمان اسلامی «وارینگتون» به پناهجویان سوریه‌ای
به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از پایگاه خبری «وارینگتون گاردین»، به دنبال افزایش نگرانی‌ها در مورد شرایط وحشتناک زندگی پناهجویان سوریه‌ای در کشورهای بیگانه، سازمان اسلامی «وارینگتون»(WIA) در انگلیس کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود را برای کمک به بهبود این وضعیت ارسال خواهد کرد.
نخستین محموله حاوی لباس، کفش و پتو در سه کانتینر به‌علاوه وجه نقد به مبلغ 3500 پوند برای کمک به پناهجویان سوریه‌ای در یونان توسط این سازمان به مرکز امدارسانی به پناهجویان شمال غرب انگلیس(Care UK) تحویل داده شد.
نورا کارلین، بنیان‌گذار این مرکز گفت: تمام وسایل اهدایی سازمان اسلامی وارینگتون نو بودند و این بسیار عالی است.
وی گفت: تصور کودکان بدون لباس و غذای کافی در زمستان که در چادرها زندگی می‌کنند، واقعا رقت‌انگیز است و قلب هر انسانی را به درد می‌آورد.
کارلین افزود: 57 هزار پناهجوی سوریه‌ای در یونان زندگی می‌کنند که این کمک‌ها برای همه آن‌ها کافی نیست و تمام مسلمانان انگلیس اعم از پیر و جوان به کمک آن‌ها آمده‌اند.
عامر صدیق، رئیس سازمان اسلامی وارینگتون با بیان اینکه سازمان از تمام ساکنین دعوت به بازدید و جمع‌آوری کمک‌های نقدی برای پناهجویان کرده است، گفت: تمام تلاش خود را می‌کنیم تا به پناهجویان کمک کنیم و خوشحالیم همه مردم در این کار خیر بسیج شده‌اند.
captcha