کارگاه‌های مقاله‌نویسی در دانشکده علوم قرآنی میبد برگزار می‌شود
کد خبر: 3539727
تاریخ انتشار : ۰۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۶

کارگاه‌های مقاله‌نویسی در دانشکده علوم قرآنی میبد برگزار می‌شود

گروه معارف: مسئول انجمن علمی دانشکده علوم قرآنی میبد از برگزاری دوره کارگاه‌های عملی مقاله‌نویسی در این دانشکده خبر داد.

هاجر جهاندیده، مسئول انجمن علمی دانشکده علوم قرآنی میبد در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآنی(ایکنا) از یزد با اشاره به افتتاح تالار پژوهش این دانشکده اظهار کرد: یکی از محورهای فعالیت تالار پژوهش دانشکده علاوه بر کلاس‌های سیر مطالعاتی شهیدمطهری و نمایشگاه مجلات، کارگاه مقاله نویسی نیز برگزار خواهد شد.
وی با اشاره به برگزاری دوره کارگاه‌های عملی مقاله نویسی در دانشکده علوم قرآنی میبد افزود: این کارگاه‌ها با هدف ارتقاء سطح فعالیت‌های علمی و پژوهشی برگزار می‌شود. 
جهاندیده با اشاره به این که در این کارگاه‌ها، علاقه مندان بصورت گام به گام آموزش مقاله نویسی را می‌بینند گفت: شرکت کنندگان در این کارگاه‌ها می‌توانند موضوعات مختلف برای مقاله نویسی را با توجه به سطح علایق خود انتخاب کنند و با همراهی و راهنمایی اساتید، اقدام به فعالیت کنند. 
مسئول انجمن علمی دانشکده علوم قرآنی میبد تصریح کرد: مقالات نوشته شده، امکان ارسال به همایش‌های ملی و بین‌المللی را نیز دارا هستند.
جهاندیده یادآور شد: دوره کارگاه‌های عملی مقاله نویسی در تالار پژوهش دانشکده علوم قرآنی میبد از 25 مهرماه آغاز شده و تا 29 آذرماه همه روزه در ساعات اداری در حال برگزاری است.
captcha