جشن شکوفایی قرآن در مدرسه دخترانه سما واحد یزد برگزار شد
کد خبر: 3540230
تاریخ انتشار : ۰۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۶

جشن شکوفایی قرآن در مدرسه دخترانه سما واحد یزد برگزار شد

گروه فعالیت‌های قرآنی: جشن بزرگ شکوفایی قرآن با حضور جمعی از مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی در دبستان دخترانه سما واحد یزد برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآنی(ایکنا) از یزد، جشن بزرگ شکوفایی قرآن باحضور حجت‌الاسلام کمال خواجه‌پور معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد، محمدرضا رحیمی دبیر شورای نظارت و هماهنگی سما در استان یزد و جابر پورذاکری مدیر امور اداری دانشگاه آزاداسلامی واحد یزد صبح امروز در دبستان دخترانه سما برگزار شد.
محمدرضا رحیمی، معاون دانشگاه و رئیس مرکز آموزشی سما واحد یزد در این مراسم اظهار کرد: برگزاری کلاس‌های آموزش قرآن کریم در همه پایه‌های تحصیلی با مشارکت بیش از یک هزار دختر و پسر، جزء خوانی و آموزش مفاهیم، حفظ و تفسیرکلام الله مجید، اهدای جوایز به دانش آموزان در راستای طرح قرآن در سما است.
وی ادامه داد: هر ساله طرح قرآن در سما و جشن قرآنی و مسابقات آن تا سطح کشوری در مدارس سما سراسر کشور برگزار می‌شود که استقبال گسترده اولیا از این طرح را موجب شده است.
یادآوری می‌شود در این برنامه دانش آموزان سوره‌ای از قرآن را به صورت جمعی تلاوت کردند، مراسم حاملان قرآن و تفسیر قطره‌ای، تدبر در مفاهیم قرآن کریم، تلاوت سوره‌های کوتاه قرآن توسط نونهالان از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.
captcha