کلاهبرداری به سبک دلسوزی؛ از دفتر ریاست‌جهوری تماس می‌گیریم
کد خبر: 3542321
تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۰
هشدار پليس به مردم؛

کلاهبرداری به سبک دلسوزی؛ از دفتر ریاست‌جهوری تماس می‌گیریم

گروه اجتماعی: رئيس پليس آگاهی استان مرکزی با اشاره به سفر اخیر رئیس جمهور به استان و راه‌اندازی سامانه ارتباط مردمی با دولت گفت: عده‌ای سودجو پس از تماس تلفنی با طعمه خود و با بيان اين که از نهاد رياست جمهوری پيگير تقاضای درخواست تسهيلات بانکی هستند متقاضی را برای ادامه همکاری با خود ترغيب ‌می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، به نقل از پایگاه خبری پلیس استان، سرهنگ سيدنورالدين حسينی، رئيس پليس آگاهی استان گفت: به تازگی گزارش‌هايی از سوء استفاده افراد كلاهبردار از سامانه ارتباط مردمی سفر اخير رئيس محترم جمهور به استان مرکزی به پليس گزارش شده است.
وی اظهار داشت: اين افراد پس از تماس تلفنی با طعمه خود و با بيان اين که از نهاد رياست جمهوری پيگير تقاضای درخواست آنان در خصوص تسهيلات بانکی و ديگر موضوعات هستند متقاضی را برای ادامه همکاری با خود ترغيب ‌کنند.
سرهنگ حسينی با اشاره به جلب اعتماد مالباخته توسط مجرم تصريح کرد: از همين طريق، متقاضی دريافت تسهيلات را به پای دستگاه خود پرداز کشانده و با شگردی خاص وی را به انتقال وجه به حسابی نامعلوم راهنمايی می‌كنند.
اين مسئول انتظامی با تأکيد بر اينکه در اين موارد هيچ نيازی به حضور متقاضی تسهيلات پای دستگاه خودپرداز نيست به عموم شهروندان توصيه کرد: در صورت تماس اين گونه افراد از صحت و سقم موضوع اطمينان حاصل کرده و موارد مشکوک را بی‌درنگ با مرکز فوريت‌هاي پليسی 110 در ميان بگذارند.
یادآور می‌شود، رئیس‌جمهور روزهای دوم و سوم آبان‌ماه میزبان استان مرکزی بود و سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت(سامد) برای ثبت مطالبات مردمی در اراک راه‌اندازی شد.
captcha