فیلم انقلابی «ماجرای نیمروز» به‌زودی جلوی دوربین می‌رود
کد خبر: 3542608
تاریخ انتشار : ۱۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۷

فیلم انقلابی «ماجرای نیمروز» به‌زودی جلوی دوربین می‌رود

گروه هنر: «ماجرای نیمروز» عنوان فیلمی سینمایی به کارگردانی محمد حسین مهدویان است که به وقایع سال ۱۳۶۰ و حوادث اوائل انقلاب می‌پردازد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا)، «ماجرای نیم‌روز» عنوان جدیدترین تجربه محمدحسین مهدویان در مقام کارگردان است که به‌زودی جلوی دوربین می‌رود. قرار است در این فیلم مهدی پاکدل ایفاکر نقش نخست باشد. در ضمن مهرداد صدیقیان و هادی حجازی‌فر ایفاگر دیگر نقش های این فیلم هستند. 

در ادامه این خبر آمده؛ این فیلم دومین تجربه مهدویان در سینماست و قرار است اواخر آبان فیلمبرداری آن آغاز شود. این فیلم یک تریلر پلیسی است که در بستر قصه به حوادث و وقایع سال ۱۳۶۰ می‌پردازد. در این فیلم به اتفاقاتی که در اوائل انقلاب رخ می‌داد با زبانی سینمایی پرداخته شده است. «ماجرای نیمروز» محصول موسسه سیمای مهر است.

از عوامل تولید «ماجرای نیمروز» می توان به: فیلمنامه:محمد حسین مهدویان و ابراهیم امینی، مدیر فیلمبرداری: هادی بهروز، طراح گریم: محسن دارسنج، طراح صحنه و لباس: بهزاد جعفری، صدابردار: هادی ساعد محکم، مجری طرح: کامران حجازی، مدیر تولید: سعید شرفی کیا، جلوه‌های ویژه: محسن روزبهانی، برنامه‌ریز: وحید کاشی، دستیار اول کارگردان: عبدالرحیم صاحب الفصول، عکاس: سحاب زری‌باف، مشاور رسانه‌ای: بیتا موسوی و تهیه کننده: سیدمحمود رضوی اشاره کرد. «ماجرای نیمروز» محصول موسسه سیمای مهر است.

captcha