اقتدار ایران حاصل جانفشانی بسيجيان در دفاع مقدس است
کد خبر: 3545938
تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۹

اقتدار ایران حاصل جانفشانی بسيجيان در دفاع مقدس است

گروه اجتماعی: فرماندار شهرستان تفت گفت: اقتدار امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی حاصل فداكاری و جانفشانی بسيجيان عزيز در دوران هشت سال دفاع مقدس است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از یزد، محمود زارع رشکوییه، فرماندار تفت 23 آبان ماه در نشست هماهنگی بزرگداشت هفته بسيج در این شهرستان با گراميداشت ياد و خاطره امام راحل عظيم الشان(ره) و همه شهدای والامقام انقلاب اسلامی و تجليل از رشادت‌هاي بسيجيان سرافراز در عرصه‌های مختلف دفاع مقدس، مقابله با تهاجم فرهنگی و عرصه‌های آبادانی و سازندگی ميهن عزيز اسلامی اظهار کرد: بسیج شجره طيبه و مقدسی است که به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله العالی) زیباترین شعر تاریخ را سروده و زیباترین حماسه فداکاری را آفریده است.
فرماندار تفت بهترين خوبان امت را بسيجيان غيور و سرافراز برشمرد و ادامه داد: يكی از مهمترين و موفقترين ماموريت‌های بسيج، عرصه اقتصاد مقاومتی و سازندگی كشور است كه اين مسئله به ويژه در سالی كه از سوی مقام معظم رهبری(مدظله العالي) به عنوان سال اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل نامگذاری شده، نمود و اهميت بيشتری يافته است.
زارع رشکوییه افزود: بسیج تلاش نموده تا با ورود سازنده و موثر خود به موضوع اقتصاد مقاومتی یاریگر امین دولت در این عرصه خطیر باشد.
وی با اشاره به رشادت‌های والای بسيجيان در دوران هشت سال دفاع مقدس گفت: امروز اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامي حاصل فداكاری و جانفشانی بسيجيان عزيز در دوران هشت سال دفاع مقدس است.
فرماندار تفت با تاكيد بر ضرورت ترويج فرهنگ بسیج در جامعه یادآور شد: فرهنگ بسيج، فرهنگ ایثار و فداکاری، ولایتمداری، اخلاق و انسانیت است و اين فرهنگ می‌تواند در همه عرصه‌ها برای جامعه اسلامی راهگشا و سودمند باشد.
سرهنگ پاسدار عليرضا زارع، فرمانده ناحيه مقاومت بسيج شهرستان تفت نيز در اين نشست با گراميداشت ياد و خاطره شهدای والامقام انقلاب اسلامی و هفته بسيج به ارائه گزارشی از برنامه‌های در نظر گرفته برای بزرگداشت هفته بسيج امسال پرداخت.
زارع از برگزاری مراسم پياده روي اربعين در تفت در سه مسير در 30 آبان خبر داد و ابراز اميدواری كرد شاهد استقبال باشكوه همگان از اين مراسم معنوی و مذهبی باشيم.
وی ديدار با بيش از 200 خانواده معظم شهداي والامقام، برگزاری همايش ائمه جمعه شهرستان، فرماندهان بسيج و مديران كانون فرهنگي مساجد، بازديد از پروژه‌های اقتصاد مقاومتی، برگزاری صبحگاه مشترک، برپايی نمايشگاه دستاوردهای بيسيج و تشكيل شورای اداری در يكی از نواحی روستايی شهرستان با هدف خدمت رسانی بيشتر و موثرتر به مردم شريف را از ديگر برنامه‌های اين هفته برشمرد و خواستار مشاركت همه دستگاه‌ها در برگزاری مناسب و مطلوب برنامه‌های هفته بسيج شد.
یادآور می‌شود در اين نشست اعضاء به بيان ديدگاه‌ها و نكته نظرات خود پرداختند و تصميمات لازم اتخاذ شد.
captcha