زیارت اربعین از شعائر الهی است
کد خبر: 3546932
تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۹

زیارت اربعین از شعائر الهی است

گروه فرهنگی: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: زیارت اربعین یکی از شعائر الهی است و برای احیاء و اجرای آن‌ همه دستگاه‌ها باید همراهی و همکاری داشته باشند.

حجت‌الاسلام سید محمدشریف حسینی کوهستانی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآنی(ایکنا) از یزد اظهار کرد: تاکنون تنها از استان یزد بالغ‌ بر 25 هزار نفر در این راهپیمایی و حماسه عظیم ثبت‌نام کرده‌اند.
وی در خصوص فعالیت‌های این اداره کل برای برگزاری هر چه‌ بهتر مراسم اربعین گفت: ستادی با عنوان ستاد اربعین در استان تشکیل شد که اداره کل تبلیغات اسلامی استان نیز به‌ عنوان یکی از اعضای در این ستاد در جلسات حضور داشت.
حسینی کوهستانی اضافه کرد: علاوه بر پیگیری و انجام امور محوله به این اداره کل توسط ستاد اربعین جلساتی نیز با هیئت‌های مذهبی استان، مسئولان هیات رزمندگان اسلام در استان، ستاد بازسازی عتبات عالیات و سازمان حج و زیارت استان برای حضور پرشور مردم استان در این حماسه عظیم برگزار و تصمیمات لازم اتخاذ و پیگیری شد.
وی با اشاره به نقش دستگاه‌های استان برای برگزاری هر باشکوه‌تر این حماسه و حضور پرشور مردم در آن گفت: از آن جایی‌ که زیارت اربعین یکی از شعائر الهی است برای احیاء و اجرای آن‌ همه دستگاه‌ها به‌ ویژه دستگاه‌های مسئول باید همراهی و همکاری جدی با یکدیگر داشته باشند.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد بر لزوم خدمت‌رسانی مناسب به زائرین اربعین حسینی تأکید کرد و اظهار کرد: باید شرایط به‌ گونه‌ای فراهم شود که زائران بتوانند از معنویت این زیارت نهایت بهره مندی را داشته باشند.
captcha