بسیج از ذخیره‌های ارزشمند انقلاب و تدبیرهای الهی امام خمینی(ره) است
کد خبر: 3547721
تاریخ انتشار : ۰۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۶
امام جمعه گناباد:

بسیج از ذخیره‌های ارزشمند انقلاب و تدبیرهای الهی امام خمینی(ره) است

گروه سیاست و اقتصاد: امام جمعه گناباد در دیدار اعضای ستاد گرامیداشت هفته بسیج این شهرستان، گفت: بسیج از ذخیره‌های ارزشمند انقلاب و تدبیرهای الهی امام خمینی(ره) است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، حجت‌الاسلام حسن صادقی‌نسب، امام جمعه گناباد، ظهر امروز، اول آذرماه، در دیدار اعضای ستاد گرامیداشت هفته بسیج این شهرستان، گفت: بسیج یکی از ذخیره‌های ارزشمند انقلاب ‌اسلامی است که با تدبیر الهی و پیامبرگونه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) برای هدایت جامعه تشکیل شد.
وی افزود: فرهنگ بسیجی یعنی ایمان، اخلاص، شجاعت، تلاش و خدمت که همه قشرهای مختلف جامعه باید در جهت تقویت آن گام بردارند.
امام جمعه گناباد با بیان اینکه بسیج بدون هیچ ادعائی، از اسلام و ارزش‌های دینی پاسداری می‌کند، اظهار کرد: اگر بسیج نبود، نسل‌های سوم و چهارم انقلاب در برابر انقلاب اسلامی و ارزش‌های والای اسلامی بی‌تفاوت بودند، لذا ترویج برنامه‌های بسیج به نفع اسلام و انقلاب اسلامی است.
حجت‌الاسلام صادقی‌نسب به ضرورت ترویج فرهنگ بسیج در جامعه اشاره و ابراز کرد: تقویت بیشتر بسیج و افزایش حضور بسیجیان در جامعه، موجب برکات گسترده‌تری برای جامعه می‌شود، چراکه بسیجیان در تمامی صفات پیشگام هستند.
وی با بیان اینکه تمامی پیامبران برای ساختن جامعه ایمانی و مؤمن تلاش کرده‌اند، اظهار ‎کرد: در شرایط کنونی با آموزش مداوم و انتخاب افراد شایسته و سازماندهی این افراد، گام‌های ارزشمندی توسط بسیج و سپاه پاسداران انجام می‌شود، از این‌رو، بسیج ادامه دهنده رسالت انبیاء و اولیاء الهی است.
حجت‌الاسلام صادقی‌نسب به برنامه‌ها و توطئه‌های دشمنان علیه انقلاب اسلامی اشاره و تصریح کرد: بازخورد آزادی‌های بی حد و اندازه دنیای غرب، آن‌ها را به این موضوع رسانده است که تمامی لذت‌ها در مسائل مادی خلاصه نمی‌شود، به همین دلیل به دنبال ترویج عرفان‌های کاذب و اسلام‌هراسی در جهان هستند.
تنها راه برون رفت از مشکلات؛ توجه و ترویج روحیه بسیجی است
علی ابراهیم‌زاده، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گناباد هم در ابتدای این دیدار با تبریک فرارسیدن هفته بسیج، گفت: باید تمامی مسئولان کشور آگاه باشند که تنها راه برون رفت از مشکلات کشور به ویژه مشکلات اقتصادی توجه و ترویج روحیه، تفکر بسیجی است.
وی با بیان اینکه بسیج با رویکرد ترویج روحیه استکبارستیزی پایه‌گذاری شده است، افزود: نیروهای بسیجی هر کجا وارد شدند با روحیه استکبارستیزی خود، فرصت تحرک را از دشمنان ایران اسلامی گرفتند.
ابراهیم‌زاده در ادامه به تشریح فعالیت‌های بسیج در طی یک سال گذشته اشاره و برنامه‌های گرامیداشت هفته بسیج در شهرستان گناباد را ارائه کرد.
captcha