بسیج فرهنگ ایدئولوژی و باور است
کد خبر: 3548389
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۳
سردار عظیمی:

بسیج فرهنگ ایدئولوژی و باور است

گروه سیاسی: فرمانده قرارگاه عملیاتی منطقه‌ای نجف اشرف غرب کشور با بیان اینکه بسیج فرهنگ ایدئولوژی و باور است، گفت: از ابتدای انقلاب اسلامی ملت ایران در برابر استکبار ایستاده است و ما درطول تاریخ ملتی با این انسجام در برابر استکبار پیدا نمی‌کنیم.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمانشاه، پیش از ظهر امروز همایش طلایه‌داران اقتصاد مقاومتی به همت سازمان بسیج سازندگی استان کرمانشاه در مجتمع بعثت شهر کرمانشاه برگزار شد.
در این همایش سردار محمدنظر عظیمی، فرمانده قرارگاه عملیاتی منطقه‌ای نجف اشرف غرب کشور، با بیان اینکه بسیج فرهنگ ایدئولوژی و باور است، گفت: تفکر بسیجی مجموعه‌ای از فرهنگ تعهد، باور و پایبندی به اخلاق است.
وی با اشاره به اینکه ملت ایران با بهره‌گیری از این فرهنگ از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون در مقابل استکبار ایستاده است، افزود: ما در طول تاریخ ملتی را با این انسجام در برابر استکبار پیدا نمی‌کنیم.
ایستادگی ملت ایران در برابر استکبار
فرمانده قرارگاه عملیاتی منطقه‌ای نجف اشرف غرب کشور، اظهار کرد: این ملت در مقاطع مختلف و در عرصه‌های مختلف ثابت کرده که اهل پایداری، فداکاری و ایستادگی است.
سردار عظیمی با اشاره به توطئه‌های دشمن علیه ایران، گفت: امروز ایران به‌عنوان پایگاه جهان اسلام شناخته می‌شود و ما می‌بینیم دشمنان از تمامی توانمندی‌ها و ظرفیت‌های خود علیه ایران استفاده کرده که نمونه بارز آن هشت سال دفاع مقدس است.
وی افزود: دشمن برای رسیدن به هدف خود دست به هرجنایتی می‌زند زیرا می‌داند اگر الگوی اسلام و ایران فراگیر شود سفره استکبار جمع خواهد شد.
فرمانده قرارگاه عملیاتی منطقه‌ای نجف اشرف غرب کشور رمز موفقیت ایران در برابر استکبار را تفکر بسیجی دانست.
وی با اشاره به اینکه فرهنگ بسیجی فرهنگ فداکاری و ایستادگی است، گفت: تفکر بسیج سرشار از واژه‌های مقدسی است که به صحنه درآوردن هریک از آن‌ها جامعه را به‌سوی تکامل و سعادت سوق می‌دهد.
captcha