پروژه‌های عمرانی بسیج سازندگی سپاه چالدران افتتاح شد
کد خبر: 3548492
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۲

پروژه‌های عمرانی بسیج سازندگی سپاه چالدران افتتاح شد

گروه اجتماعی: همزمان با هفته بسیج با هدف محرومیت‌زدایی از مردم منطقه پروژه‌های عمرانی بسیج سازندگی سپاه چالدران افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از آذربایجان‌غربی به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سپاه شهداء استان ، به مناسبت هفته بسیج در مراسمی با حضور جمعی از مسئولان قسمت های سپاه شهرستان چالدران پروژه های عمرانی بسیج سازندگی سپاه چالدران افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

مسئول بسیج سازندگی سپاه چالدران در این مراسم با اشاره به فعالیت های بسیج سازندگی در طول سال جاری گفت: ترویج فرهنگ کار و تلاش، کسب تجارب شغلی و مهارتی، تقویت توانمندی فردی و گروهی، کمک در کاهش هزینه‌های دولت، تسریع در انجام پروژه‌های کوچک و افزایش دلبستگی مردم به نظام از دستاوردهای بسیج سازندگی است.

وی تصریح کرد: بسیج سازندگی با محرومیت‌زدایی، در مناطق محروم مسیر رشد و توسعه را برای کشور فراهم می‌کنند

.سرهنگ پاسدار یعقوب عبدالله پوراظهار داشت: احداث پل ، آب بند در مناطق روستاهای مرزی ، مسجد ، غسالخانه و مرمت و ساماندهی راههای روستایی و ده ها موارد دیگر از جمله فعالیت هایی است که بسیج سازندگی سپاه چالدران با همکاری و مشارکت مردم منطقه امروز مورد بهره برداری قرار گرفت .

مسئول بسیج سازندگی خطر نشان کرد: برای اجرای این پروژه ها افزون بر 7 میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات بسیج سازندگی و طرح اردوهای جهادی هزینه شده است که با بهره برداری از این طرحها افزون بر 1 هزار خانوار روستائی از مزایای آنان بهره مند شدند .
captcha