بسیج مظهر اقتدار و وحدت مردم در ایران اسلامی است
کد خبر: 3548749
تاریخ انتشار : ۰۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۵

بسیج مظهر اقتدار و وحدت مردم در ایران اسلامی است

گروه اجتماعی: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: بسیج مظهر اقتدار و وحدت مردم در نظام جمهوری اسلامی ایران است.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآنی(ایکنا) از یزد، حجت‌الاسلام سیدمحمد شریف حسینی کوهستانی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد روز گذشته در جمع کارکنان این اداره با گرامیداشت 5 آذر سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به‌ فرمان امام خمینی (ره) در سال 1358 اظهار کرد: بسیج مظهر اقتدار و وحدت مردم در نظام جمهوری اسلامی ایران است.
وی با بیان اینکه برکت این شجره طیبه در فرمان امام (ره) مبنی بر تشکیل نهفته است گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران تجربه خوبی را از مجموعه بسیج دارد.
حسینی کوهستانی با اشاره به اثرات سازنده بسیج در جامعه و نقش‌آفرینی بسیجیان در عرصه‌های مختلف گفت: هر جا که نیاز به حرکت قاطع و سازنده بود بسیج وارد شد و نتایج خوبی را به دنبال داشت.
وی افزود: یقیناً باید این مجموعه عظیم مردمی که بر پایه اعتقادات مردمی استوار است به‌طور جد مورد حمایت مسئولان قرار گیرد.
حجت الاسلام کوهستانی افزود: اکنون سایر کشورها با مشاهده تجربیات انقلاب اسلامی ایران و تأثیرگذاری این حرکت عظیم مردمی در پیشرفت این کشور به فکر تشکیل بسیج مردمی در کشور خود افتاده اند.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد تصریح کرد: رسالت واقعی بسیج واگذاری مسئولیت و نقش‌آفرینی آحاد جامعه دررسیدن کشور به اهداف مقدس تعیین شده است.
captcha