معاون روابط عمومی استانداری زنجان با خبرنگاران ایکنا و ایسنا دیدار کرد
کد خبر: 3551258
تاریخ انتشار : ۱۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۶

معاون روابط عمومی استانداری زنجان با خبرنگاران ایکنا و ایسنا دیدار کرد

گروه اجتماعی: معاون روابط عمومی و تشریفات بین‌الملل دفتر استانداری زنجان با حضور در جهاددانشگاهی زنجان با خبرنگاران خبرگزاری‌های ایکنا و ایسنا دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از زنجان، ادریس سالاری، معاون روابط عمومی و تشریفات بین‌الملل دفتر استاندار زنجان ظهر امروز دوشنبه 15 آذرماه در بازدید از دفاتر ایکنا و ایسنا با خبرنگاران این دو خبرگزاری دیدار و گفت‌وگو کرد.

سالاری با اشاره به اینکه جهاددانشگاهی جایگاه خوبی در مجموعه‌های علمی و دانشجویی دارد، اظهار کرد:‌ فعالیت خبررسانی در این نهاد قابل توجه بوده و توانسته جایگاه خوبی در عرصه اطلاع‌رسانی کسب کند.

وی با اشاره به اینکه خبرنگاران باید در مسائل صنفی با هم متحد باشند، تصریح کرد: خبرنگاران باید نگاه سیاسی را کنار گذاشته و در مسائل صنفی با هم متحد باشند تا بتوان کارهای خوبی در این حوزه انجام داد.

معاون روابط عمومی و تشریفات بین‌الملل دفتر استانداری زنجان با تاکید بر اینکه تولیدکنندگی خبر یکی از مولفه‌های مهم در دو خبرگزاری ایکنا و ایسنا است، گفت: سوژه‌یابی و هدایت‌گری اخبار از جمله ویژگی‌های قابل توجه در دو خبرگزاری تحت فعالیت جهاددانشگاهی است.

سالاری آموزش خبرنگاران را نکته مورد توجه در عرصه خبر عنوان و تصریح کرد: با توجه به اینکه نیروی تحصیل کرده در حوزه رسانه خیلی زیاد نیستند اگر بتوان از ظرفیت جهاددانشگاهی برا تربیت خبرنگاران استفاده کرد این امر می‌تواند در حوزه اطلاع‌رسانی بسیار موثر واقع شود.

معاون روابط عمومی و تشریفات بین‌الملل دفتر استانداری زنجان تاکید کرد: همواره به دو خبرگزاری ایکنا و ایسنا به عنوان نیروی کمک‌رسان در اخبار استانداری نگاه می‌کنیم تا بتوانیم اخباراستانداری را به نحو مطلوبی به مردم برسانیم.

جهاددانشگاهی در زنجان توانسته مسیر واقعی خود را پیدا کند

در ادامه این دیدار مهدی عباسی، رئیس جهاددانشگاهی زنجان اظهار کرد:‌ جهاددانشگاهی در زنجان توانسته مسیر واقعی خود را پیدا کرده و اقدامات قابل توجهی در حوزه‌های آموزشی، فرهنگی، اشتغال و همچنین پژوهشی انجام دهد.

عباسی با اشاره به اینکه خبرگزاری ایکنا یکی از خبرگزاری‌های تخصصی موفق در حوزه اطلاع‌رسانی است، تصریح کرد:‌ جهاددانشگاهی به هیچ جناح سیاسی وابستگی ندارد و این مسئله به دلیل استقلال این نهاد انقلابی است و این مسئله در دو خبرگزاری ایکنا و ایسنا نیز قابل مشاهده است.

رئیس جهاددانشگاهی زنجان به‌روز بودن زیرساخت‌ها در جهاددانشگاهی، انعطاف‌پذیری و فعالیت فرابخشی را از مهمترین ویژگی‌های این نهاد انقلابی عنوان کرد و گفت: این سه مولفه می‌تواند مورد توجه مسئولان ارشد استانی قرار گیرد و ما نیز در جهاددانشگاهی سعی می‌کنیم بیشترین ارتباط را با مسئولان استانی در چهارچوب برنامه‌های توسعه استان داشته باشیم.

عباسی با اشاره بر تاکید مقام معظم رهبری در انعکاس اخبار خوب و امیدبخش در سطح جامعه، تاکید کرد:‌ توجه به منویات مقام معظم رهبری و انعکاس اخبار خوب می‌تواند در توسعه و پیشرفت کشور اثرگذار باشد و این مسئله در دو خبرگزاری ایکنا و ایسنا مورد توجه ویژه قرار دارد.معاون روابط عمومی استانداری زنجان با خبرنگاران ایکنا و ایسنا دیدار کرد

معاون روابط عمومی استانداری زنجان با خبرنگاران ایکنا و ایسنا دیدار کرد

captcha