معرفی برگزیدگان یازدهمین مسابقات قرآن جامعه کار و تلاش در بوشهر
کد خبر: 3553224
تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۱

معرفی برگزیدگان یازدهمین مسابقات قرآن جامعه کار و تلاش در بوشهر

کانون خبرنگاران نبأ: برگزیدگان یازدهمین مرحله استانی مسابقات قرآن جامعه کار و تلاش در بوشهر معرفی و از سوی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی با حضور مسئولان تجلیل شدند.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، اختتامیه یازدهمین مرحله استانی مسابقات قرآن جامعه کار و تلاش روز گذشته ساعت ۱۵ در سالن کنفرانس اداره مجتمع رفاهی فرهنگیان بوشهر برگزار شد و از برگزیدگان این مسابقات تجلیل به عمل آمد.
مرحله استانی مسابقات جامعه کار و تلاش که به منظور ارزیابی از توانمندی کارگران، کارفرمایان و خانواده های ایشان در عرصه فعالیت‌های قرآنی با حضور ۴۰ شرکت کننده خانم و ۶۰ شرکت کننده آقا، با داوری ۱۲ داور فنی اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان بوشهر در رشته‌های مفاهیم، قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، حفظ کل، حفظ بیست جزء و حفظ ده جزء برگزار شد.
حمیدرضا پناه، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر در این مراسم گفت: سبک زندگی قرآنی موجب برقراری عدالت اجتماعی می‌شود، در جامعه‌ای که به سمت فضاهای قرآنی و دینی حرکت می‌کند، آسیب‌های اجتماعی به مرور کاهش می‌یابد.
سبک زندگی قرآنی موجب برقراری عدالت اجتماعی می‌شود
وی افزود: این مسابقات یکی از دستاوردهای بزرگ ملی در جغرافیای ایران به حساب می‌آید و همینکه متسابقین شیعه و اهل سنت جامعه کار و تلاش با وحدت آفرینی خاصی در این مسابقات رقابت می‌کنند و حتی در دیگر عرصه‌های کار، جهاد، سنگر علم و دانش خدمت‌رسان هستند، نشان از اقتدار ملی و رسیدن به اهداف والای نظام اسلامی که همان استکبار ستیزی است.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر با اشاره به اینکه دو روشندل جامعه کار وتلاش در بخش رشته حفظ نیز حضور داشتند، افزود: سعید افشار، روشندل دشتستانی در رشته حفظ ۲۰ جزء حائز مقام سوم و شایسته تجلیل شد و همچنین محمد جماله، سید حامد ابطحی و سید مجد الدین ابطحی به ترتیب مقام اول تا سوم رشته قرائت تحقیق یازدهمین دوره مسابقات قرآن را کسب کردند.
حمیدرضا پناه در ادامه با اشاره به اینکه حسین درستکار و سید نبی هاشمی به ترتیب حائز مقام اول و سوم رشته حفظ کل شدند، اظهار کرد: جواد مختاری، رضا آذرپرا و سید حسین شهید پرور در رشته قرائت ترتیل و نیز خالد ملاح کنگانی، امین زاهدی و مرتضی دیانت در رشته حفظ ده جزء به ترتیب به عنوان نفرات اول تا سوم این رشته ها انتخاب و تجلیل شدند.
این مقام مسئول اضافه کرد: نرجس شریف زادگان، سیده سمیه جعفری و سیده زهرا حسینی در رشته قرائت تحقیق؛ زینب یادگاری، مرضیه احمدی نیا و عاطفه حمیداوی در رشته قرائت ترتیل؛ زینب افرا، مینا صلواتی بیشه، عذرا محمدحسینی در رشته حفظ بیست جزء به ترتیب مقام اول تا سوم این رشته ها رسیدند.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر در پایان با بیان نفرات اول هر رشته به مسابقات کشوری راه پیدا می کنند، گفت: طاهره پولادی در رشته ده جزء رتبه برتر را کسب کرد و همچنین لیلی منصوری در رشته مفاهیم شایسته تجلیل شد.






































حامد فکوری
captcha