نخبگان و استعدادهای برتر حوزوی شناسایی می‌شوند
کد خبر: 3553497
تاریخ انتشار : ۲۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۹

نخبگان و استعدادهای برتر حوزوی شناسایی می‌شوند

گروه معارف: مدیرکل نخبگان و استعدادهای برتر حوزه‌های علمیه خواهران گفت: به‌منظور بهره‌مندی از استعدادهای برتر و معرفی آنان به مجامع علمی طرح شناسایی استعدادهای برتر آغاز شده که به شناسایی و حمایت معنوی از نخبگان خواهد پرداخت.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآنی(ایکنا) از یزد، حجت‌الاسلام داوود رجبی نیا، مدیرکل نخبگان و استعدادهای برتر حوزه‌های علمیه خواهران شب گذشته در همایش دستاورهای پژوهشی مدارس علمیه خواهران استان یزد که به میزبانی مدرسه علمیه معصومیه در جوار آستان مقدس امامزاده سید جعفرمحمد(ع) یزد برگزار شد، به تشریح اقدامات مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران کشور در خصوص پزوهشگری و شناسایی و حمایت از نخبگان پرداخت.
وی با تبریک هفته پژوهش به بانوان پژوهشگر حوزوی یزد برگزاری چنین نشست‌هایی را تأثیرگذار خواند و افزود: باید از این فرصت‌ها برای ارتقای فعالیت‌ها و هم‌اندیشی بهره‌مند شد.
رجبی نیا تلاش بیشتر بانوان حوزوی برای ارتقای سطح علمی با هدف پاسخگویی به شبهات حوزه بانوان را خواستار شد و گفت: جهان تشنه پژوهش‌های شماست و در پیچ تاریخی قرار گرفته ایم که بسیاری از علما و بانوان حوزوی آرزوی ان را داشته اند.
وی از شناسایی و جذب نخبگان در مدارس علمیه خواهران کشور خبر داد و اظهار کرد: به منظور بهره مندی از استعدادهای برتر و معرفی آنان به مجامع علمی طرح شناسایی استعدادهای برتر ابتدا در مرحله آموزشی آغاز شده است.
حجت‌الاسلام رجبی نیا اضافه کرد: این طرح در سال های آینده به شناسایی و حمایت معنوی از نخبگان فرهنگی، پژوهشی، اخلاقی و تربیتی و مدیریتی در سطح حوزه‌های علمیه خواهران کشور خواهد پرداخت.
یادآوری می‌شود در این همایش یکروزه حجت‌الاسلام والمسلمین کارگر شورکی مدیر حوزه علمیه خواهران یزد، رؤیا دهقانی معاون پژوهشی مدارس علمیه خواهران استان و جمع کثیری از بانوان پژوهشگر هسته‌های علمی پژوهشی فارغ التحصیلان حوزوی، مدیران مدارس و معاونان پژوهشی شرکت کرده بودند که هر گروه نشست های جداگانه پرسش و پاسخ برای پیشبرد هر چه بیشتر اهداف پژوهشی برگزار کردند.
captcha