کودکان و نوجوانان زنجانی از برنامه‌های قرآنی استقبال خوبی دارند
کد خبر: 3554540
تاریخ انتشار : ۲۸ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۷

کودکان و نوجوانان زنجانی از برنامه‌های قرآنی استقبال خوبی دارند

مدیر موسسه دارالقرآن کریم زنجان گفت: خوشبختانه در استان زنجان استقبال کودکان و نوجوانان از برنامه‌های قرآنی بسیار خوب بوده است.

به گزارش خبرگزاری بین‌‌المللی قرآن(ایکنا)، مهر نوشت: ولی الله رحیمی افزود: یکی از  موضوعات مهم در اجرای برنامه های مختلف موضوعات قرآنی است.
وی اظهار کرد: جشنواره قرآنی کودک و نوجوان در چند محور برگزار شد که مهمترین محورنقاشی در بحث نماز و قرآن برای  کودکان مهد و پیش دبستانی بوده است.
مدیر موسسه دارالقرآن کریم زنجان گفت: هدف از اجرای این جشنواره ترویج فرهنگ قرآنی و حفظ قرآن در بین قشر جوانان و حفظ نوجوانان است و در این جشنواره نوآموزان از  همه مراکز قرآنی و موسسات قرآنی حضور دارند.
رحیمی تاکید کرد: در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری در خصوص تربیت ۱۰ میلیون حافظ قرآن کریم برنامه‌ریزی لازم را در دستور کاری خود قرارداده ایم و این موسسه برای تقویت ارزش‌های دینی و اشاعه فرهنگ قرآنی در بین جوانان و نوجوانان برنامه های متنوعی را در دستور کار دارد.
وی افزود: خوشبختانه در استان زنجان استقبال کودکان و نو جوانان از برنامه‌های قرآنی بسیار خوب بوده است و  این موسسه برای همه سنین برنامه‌های قرآنی را در طول سال برگزار می کند.
مدیر موسسه دارالقرآن کریم زنجان به توسعه فعالیت های قرآنی در مناطق محروم تاکید کرد و گفت: این موسسه بر توسعه فعالیت‌های قرآنی در روستاها و مناطق محروم تأکید جدی دارد.
رحیمی بر هم‌افزایی و همکاری بیشتر در اجرای برنامه‌های قرآنی تاکید کرد و افزود: مقام معظم رهبری بر توسعه و ترویج فعالیت‌‎های قرآنی تاکید دارند و برگزاری جشنواره های  کودک و نوجوان در استان تدوام دارد.
captcha