تجلی وحدت حوزه و دانشگاه در فرهنگ و تمدن اسلامی است
کد خبر: 3555061
تاریخ انتشار : ۲۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۵
حجت‌الاسلام غیاثی:

تجلی وحدت حوزه و دانشگاه در فرهنگ و تمدن اسلامی است

گروه اجتماعی: مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان ایلام با بیان اینکه تجلی وحدت حوزه و دانشگاه در فرهنگ و تمدن اسلامی است، گفت: رسالت ما احیای این تمدن با افقی نوین است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از ایلام، حجت‌الاسلام و المسلمین غلامرضا غیاثی، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان ایلام، امروز 29 آذرماه در مراسم گرامیداشت سالروز شهادت دکتر مفتح و روز وحدت حوزه و دانشگاه که در دانشگاه ایلام برگزار شد، اظهار کرد: خون شهید مفتح سبب شد استراتژی وحدت حوزه و دانشگاه زنده شود و راهبردی برای احیا تمدن اسلامی باشد.
وی با تاکید بر اینکه تجلی وحدت حوزه و دانشگاه در فرهنگ و تمدن اسلامی است، تصریح کرد: رسالت ما احیاء این تمدن با افقی نوین است.
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان ایلام ادامه داد: بر اساس فرموده مقام معظم رهبری این رسالت باید با حضور اندیشمندان حوزه و دانشگاه رقم بخورد و نباید فراموش کرد که تفرقه و خط مرزی که بین علم و دین ایجاد شده بود امروز به وحدت بین حوزه و دانشگاه تبدیل شده است.
غیاثی با اشاره به اینکه باید علم و دین را در یک مغهوم و محتوی ببینیم، یادآور شد: دین، علم است و علم مبتنی بر دین خواهد بود.
captcha