تکریم جامعه ایثارگری باعث برکت در کارها می‌شود
کد خبر: 3556692
تاریخ انتشار : ۰۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۶

تکریم جامعه ایثارگری باعث برکت در کارها می‌شود

گروه فرهنگی: مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد گفت: خدمت به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران بسیار شیرین است و با هیچ کاری قابل قیاس نیست، علاوه بر اینکه برکت در زندگی و کارها را به همراه خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از یزد، احمد ابراهیمی، مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران استان یزد روز گذشته در همایش مدیران بنیاد شهید و امورایثارگران اظهار کرد: خدمت به خانواده های معظم شهدا و ایثارگران بسیار شیرین است و با هیچ کاری قابل قیاس نیست علاوه بر اینکه برکت در زندگی را برایمان به همراه خواهد داشت.
ابراهیمی افزود: ما باید قدردان این فرصت خدمت باشیم و به درگاه احدیت سجده شکر به جای آوریم و از خداوند بخواهیم این توفیق را از ما سلب نکند زیرا با خدمت صادقانه و جلب رضایت جامعه ایثارگری می توانیم یقینا رضایت حق تعالی را به دست آوریم.
وی تصریح کرد: ما باید گوش شنوای خوبی برای شنیدن مسائل و مشکلات خانواده های معظم شهدا و ایثارگران داشته باشیم تا بتوانیم بهترین تصمیم و کمک را به آنان انجام دهیم.
ابراهیمی با اشاره به لزوم مدیریت اعتبارات در حوزه گلزار ها اظهار کرد: یکی از مهم ترین کارهای بنیاد ساماندهی گلزار شهدا به عنوان میراث معنوی هشت سال دفاع مقدس است و با توجه به کمبود اعتبارات در وضعیت فعلی باید تلاش کنیم با مدیریت صحیح اعتبارات بازدهی خوبی در این حوزه داشته باشیم.
مدیرکل بنیاد یزد با یادآوری انتخابات پیشرو تاکید کرد: وظیفه اصلی ما به عنوان نهادی انقلابی حضور فعال و تشویق جامعه ایثارگری به مشارکت باشکوه در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا است و باید از جانبداری از گروه های خاص جدا پرهیز کنیم.
یادآوری می شود در این همایش هرکدام از معاونان ستادی استان به تشریح برنامه های خود در بخش های مختلف پرداختند و روسای شهرستان های تابعه نیز نظرات و دیدگاه های خود را بیان کردند.
captcha