دستاوردهای انقلاب اسلامی برای جوانان تبیین شود
کد خبر: 3557379
تاریخ انتشار : ۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۲

دستاوردهای انقلاب اسلامی برای جوانان تبیین شود

گروه سیاسی: معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد بر انتقال پیام انقلاب اسلامی و تبیین دستاوردهای انقلاب و اهداف آن به جوانان و نوجوانان تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآنی(ایکنا) از یزد، حجت‌الاسلام علی کارگر، معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد صبح امروز در نشست هماهنگی ستاد بزرگداشت سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: مردم از انقلاب و نظام خویش پیروی داشته باشند که الحمدلله تبلور آن در 22 بهمن نمود و ظهور پیدا می کند.
وی ادامه داد: باید در انتقال پیام انقلاب و نظام اسلامی به نسل جوان و تبیین دستاوردهای انقلاب و اهداف آن تلاش شود.
کارگر افزود: کمیته های دهه فجر برنامه های زیادی از ماه ها قبل در دستور کار قرار می دهند که باید برنامه های جدید و نو در دستور کار قرار گیرد تا شاهد حضور حداکثری مردم بویژه نسل جوان باشیم.
معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد تصریح کرد: در بحث فضای مجازی نیز مغفول مانده و باید از این فضا نیز حداکثر استفاده را نمود.
سعید زارع، دبیر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یزد نیز در این نشست «گفتمان انقلاب اسلامی، زمینه ساز امنیت پایدار و تحقق اقتصاد مقاومتی» شعار دهه فجر برشمرد و گفت: مسئولان در مشارکت خودجوش آحاد مردم در برنامه های دهه فجر کمک کنند.
وی ادامه داد: راهپیمایی 22 بهمن با حضور اکثریت مردم برگزار می شود که این حرکت در دنیا نیز بی سابقه است.
زارع بر ارتباط نسل حاضر با گذشته انقلاب و آنچه در انقلاب اسلامی رقم خورده و اثرگذاری بر روی آنها تاکید کرد.  
captcha