حماسه نهم دی برخاسته از بصیرت و روشن‌بینی مردم بود
کد خبر: 3557755
تاریخ انتشار : ۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۳

حماسه نهم دی برخاسته از بصیرت و روشن‌بینی مردم بود

گروه سیاسی: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: حماسه عظیم و مردمی نهم دی برخاسته از بصیرت و روشن بینی مردم بود.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآنی(ایکنا) از یزد، حجت‌الاسلام سید محمدشریف حسینی کوهستانی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد صبح امروز در جمع کارکنان این اداره کل که در محل سالن اجتماعات گردهم آمده بودند با گرامیداشت سالروز حماسه عظیم و مردمی 9 دی اظهار کرد: این روز در تاریخ کشور و انقلاب اسلامی بسیار مهم و ماندگار است.
وی با بیان اینکه از نظر مناسبتی روزهای مهمی در تاریخ این کشور وجود دارد افزود: حماسه عظیم 9 دی یکی از این مناسبت ها است.
حسینی کوهستانی ادامه داد: به دنبال توطئه بسیار پیچیده ای که در سال 88 روی داد و عنوان فتنه را به خود گرفت مردم با حضور حماسی خود در صحنه حماسه 9 دی را رقم زدند.
وی با بیان اینکه بحث فتنه و فتنه انگیزی بحث تازه ای نیست تصریح کرد: از ابتدای انقلاب تاکنون دشمنان به اشکال مختلف به دنبال فتنه انگیزی در نظام جمهوری اسلامی ایران بوده اند اما در جریانات سال 88 دشمنان با شکل جدید فتنه که برخواسته از جنگ نرم بود به دنبال رسیدن به اهداف خود بوده اند.
وی افزود: ملت ایران باید معتقد باشند تا زمانی که نظام جمهوری اسلامی در این کشور پایدار است امکان دوستی بین ما و آمریکا وجود ندارد و این صریح آیات قرآن کریم است چرا که با ظهور انقلاب اسلامی منافع دشمنان این نظام به ویژه غرب در منظقه و حتی در جهان به خظر افتاده است.
حسینی کوهستانی با بیان اینکه فتنه بسیاری از فکرها را باز کرد گفت: فتنه 88 روشن بینی در مردم ایجاد کرد که تجلی آن را می توان در 9 دی مشاهده کرد.
مدیر کل تبلیغات اسلامی استان یزد اظهار کرد: حماسه عظیم و مردمی 9 دی برخاسته از بصیرت و روشن بینی مردم بود.
captcha