سازمان تبلیغات اسلامی از طرح‌های نو استقبال می‌کند
کد خبر: 3558152
تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۸

سازمان تبلیغات اسلامی از طرح‌های نو استقبال می‌کند

گروه اجتماعی: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: سازمان تبلیغات اسلامی از طرح‌های بدیع و نو که زمینه‌ساز تأثیرگذاری بالا در مداحان و شاعران و در نتیجه، در هیئت باشد، استقبال می‌کند.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآنی(ایکنا) از یزد، حجت‌الاسلام سید محمدشریف حسینی کوهستانی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد صبح امروز در جلسه برگزاری انتخابات هیئت‌ رئیسه کانون مداحان و شعرای آیینی استان که در محل سالن جلسات اداره کل تبلیغات اسلامی برگزار شد، با گرامیداشت حماسه عظیم و مردمی 9 دی اظهار کرد: حماسه 9 دی درس بزرگی برای آیندگان این کشور است.
وی افزود: آیندگان با رجوع به جریانات فتنه 88 خواهند دریافت که همیشه باید نسبت به فتنه و فتنه گرانی که در داخل و خارج کشور حضور دارند بیدار و هوشیار باشند.
حسینی کوهستانی گفت: مداحان و شاعران باید به حماسه 9 دی توجه ویژه داشته باشند چرا که این حماسه پس از توهین فتنه گران به عاشورا و امام حسین (ع) رقم خورد.
وی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری در سخنرانی های مختلف خود و در حساس‌ترین لحظه‌ها به بحث فتنه گفت: این توجه معظم له نشان می‌دهد که نخبگان و عموم جامعه باید نسبت به این موضوع حساس باشند.
حسینی کوهستانی با بیان اینکه عده‌ای به دنبال فراموش شدن جریانات فتنه 88 در سطح جامعه هستند گفت: کسانی که این تفکر را دنبال می کننند دنباله رو زمینه سازان فتنه در کشور هستند.
مدیر کل تبلیغات اسلامی استان یزد از اعضای جدید کانون مداحان و شعرای آیینی در شهرستان‌ها و مرکز استان خواست تا با مطالعه اهداف این کانون و شرح وظایف خود نسبت به مسئولیت خود آگاهی لازم را کسب کنند.
وی با اشاره به ارتباط بین شعرا و مداحان با هیات اضافه کرد: یکی از رسالت‌های تشکیل کانون مداحان و شعرای آیینی و شورای هیات مذهبی تقویت ارتباط بین مداحان و شاعران با هیات است.
حسینی کوهستانی تاکید کرد: سازمان تبلیغات اسلامی از طرح‌های بدیع و نو که زمینه ساز تاثیرگذاری بالا در مداحان و شاعران و به طبع آن در بین هیات باشد استقبال می‌کند.
captcha