خدمت به خانواده‌های شهدا و ایثارگران توفیقی الهی است
کد خبر: 3558366
تاریخ انتشار : ۱۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۲

خدمت به خانواده‌های شهدا و ایثارگران توفیقی الهی است

گروه فرهنگی: مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد گفت: خدمت به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران توفیقی الهی است که باید قدر آن را بدانیم و برای این موهبت به درگاه الهی شکرگزار باشیم.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآنی(ایکنا) از یزد، احمد ابراهیمی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد روزگذشته در جمع کارکنان بنیادشهید و امورایثارگران یزد با بیان اهمیت اجرای طرح سپاس گفت: اجرای طرح سپاس گامی اساسی در تکریم خانواده شهداست و ما باید با تلاش مضاعف این طرح را به انجام رسانیم.
ابراهیمی با اشاره به اینکه خانواده های شهدا یادگاران عزیز هشت سال دفاع مقدس هستند افزود: با توجه به اینکه خانواده های شهدا و ایثارگران تمام مسائل دفاع هشت ساله را به خوبی درک کرده اند و از نزدیک با شهدای والامقام حشر و نشر داشته اند، بهترین مروجان فرهنگ ایثار و شهادت هستند.
وی با قدردانی از حمایت مسئولان ارشد استان تصریح کرد: اینکه استان یزد به عنوان پیشتاز اجرای طرح سپاس، موفق شده است رتبه نخست کشور را به خود اختصاص دهد، حاصل همدلی و همراهی همه مسئولان استان از امام جمعه، استاندار و فرمانداران و مدیران دستگاه های اجرایی است و همه در این موفقیت سهیم هستند.
ابراهیمی اظهار کرد: حضور مسئولان در منازل شهدا و تجلیل از صبر و استقامت خانواده های آنان، نشان از قدرشناسی کارگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی از ایثار و فداکاری و ادای احترام به ساحت شهداست.
این مقام مسئول اضافه کرد: خدمت به خانواده های معظم شهدا و ایثارگران توفیقی الهی است که باید قدر آن را بدانیم و برای این موهبت به درگاه الهی شکرگزار باشیم.
captcha