پیام تسلیت نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری در پی ارتحال آیت‌الله هاشمی رفسنجانی
کد خبر: 3560951
تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۳۹۵ - ۰۷:۱۹

پیام تسلیت نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری در پی ارتحال آیت‌الله هاشمی رفسنجانی

گروه اجتماعی: نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد با صدور پیامی، ارتحال مرحوم آیت‌الله علی اکبر هاشمی رفسنجانی را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از چهارمحال و بختیاری، حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی نكونام، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد، شامگاه امروز 19 دی‌ماه در پیامی ارتحال آیت‌الله اکبر هاشمی رفسنجانی، رئیس  مجمع تشخیص مصلحت نظام، را تسلیت گفت.
متن پیام تسلیت حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام به شرح زیر است:
بسمه تعالی
«خبر تأسف‌بار ارتحال مرحوم آیت الله آقای حاج شیخ علی اکبرهاشمی‌ رفسنجانی منتشر شد و موجب تأثر و تألم گردید. این شخصیت بزرگ ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف و در شکل‌گیری انقلاب اسلامی و در تداوم بخشیدن به این چراغ نورانی نقشی پررنگ ایفا کرد. در دوران حضرت امام یاری دیرین و وفادار برای امام راحل، و در دوران رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (دامه ظله) چهره‌ای وفادار و پشتیبان برای رهبری و نظام اسلامی بود. دست‌های مرموزی در تلاش بودند تا او را در مقابل نظام و رهبری معظم قراردهند اما کیاست و هوشیاری آن مرحوم اجازه میدان داری به خناسان نداد. قطعاً خدمات او در دوران‌های مختلف در اذهان عمومی و در عرصه‌های انقلاب ماندگار است.
خدای‌متعال او را غریق دریای رحمت داشته و در جوار رحمت واسعه‌اش قرار دهد. این مصیبت را به مقام معظم رهبری و به ملّت عظیم‌شأن ایران اسلامی تسلیت می‌گویم و صبر أجر برای صاحبان مصاب مسئلت دارم.»
یادآور می شود آیت الله هاشمی رفسنجانی عصر روز گذشته 19 دی ماه به علت عارضه قلبی دار فانی را وداع گفت. خبرگزاری ایکنا، هم ایت ضایعه را به عموم مردم ایران تسلیت عرض می نماید و برای آن مرحوم، طلب غفران و رحمت الهی مسالت می نماید.
captcha