نرم‌افزارهای قرآنی تلفن همراه رایگان در اختیار دانش‌آموزان سراسر كشور قرار می‌گیرد
کد خبر: 3562470
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۷
معزی:

نرم‌افزارهای قرآنی تلفن همراه رایگان در اختیار دانش‌آموزان سراسر كشور قرار می‌گیرد

گروه فعالیت‌های قرآنی: رئیس اداره قرآن،‌عترت و نماز آموزش و پرورش فارس با اشاره به تهیه 7 نرم‌افزار قرآنی تلفن همراه ویژه آموزگاران، خانواده‌ها و دانش‌آموزان مقاطع ابتدایی در این اداره‌كل تأكید كرد كه این نرم‌افزارها به‌صورت رایگان در اختیار خانواده‌ها و دانش‌آموزان سراسر كشور قرار می‌گیرد.

حسینعلی معزی، رئیس اداره قرآن،‌عترت و نماز آموزش و پرورش فارس در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، با اشاره به تهیه 7 نرم‌افزار قرآنی تلفن همراه ویژه آموزگاران، خانواده‌ها و دانش‌آموزان مقاطع ابتدایی در این اداره‌كل، گفت: این كار برای نخستین بار در كشور صورت گرفته است.
وی افزود: تهیه این نرم‌افزارها در راستای بهینه‌سازی و استفاده صحیح از تلفن همراه، ترویج فرهنگ قرآنی، آموزش عملی قرآن به دانش‌آموزان و توسعه آموزش عمومی قرآن کریم صورت گرفته است.
رئیس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش فارس بر این نكته تأكید كرد كه این نرم‌افزارهای قرآنی به‌صورت رایگان در اختیار خانواده‌ها، دانش‌آموزان و آموزگاران کل کشور قرار می‌گیرد.
اشاره به راه‌های دسترسی به نرم‌افزارهای قرآنی
معزی با بیان اینكه بحمد الهی تاكنون استقبال بسیار خوبی از این نرم‌افزارها انجام شده است، افزود: علاقه‌مندان جهت دسترسی به این نرم‌افزارها و دانلودها از سه طریق كانال «به‌سوی نور 95» شبكه تلگرام، سایت مبین اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش و همچنین از طریق اینترنت و با استفاده از باركدخوان تلفن‌های همراه می‌توانند این نرم‌افزارها را دانلود كنند.
تاكنون بیش از 30 هزار بار این نرم‌افزارها دانلود شده‌اند
رئیس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش فارس با تصریح اینكه تاكنون این نرم‌افزارها بیش از 30 هزار بار دانلود شده است، گفت: ما برنامه‌های گسترده‌ای را برای تبلیغ این نرم‌افزارها در دست داریم تا بتوانیم استفاده از آنان را در میان دانش‌آموزان و فرهنگیان استان فراگیر كنیم.
وی ادامه داد:‌ این نرم‌افزارها شامل قرائت محتوای کتاب قرآن درسی پایه‌های اول تا ششم ابتدایی هستند كه هر کدام یک نرم‌افزار مستقل بوده و همچنین دارای محتوای آموزش نماز و قرآن ویژه دانش‌آموزان پیش دبستانی هستند.
captcha