مسابقه کتابخوانی «نامیرا» در اردکان برگزار می‌شود
کد خبر: 3564811
تاریخ انتشار : ۰۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۸

مسابقه کتابخوانی «نامیرا» در اردکان برگزار می‌شود

گروه ادبی: در آستانه سی‌وهشتمین بهار انقلاب اسلامی،‌ مسابقه بزرگ کتابخوانی از کتاب «نامیرا» در شهرستان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآنی(ایکنا) از یزد، در آستانه سی و هشتمین بهار انقلاب اسلامی،‌ مسابقه بزرگ کتابخوانی از کتاب «نامیرا» نوشته «صادق کرمیار» با همکاری اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان اردکان و برخی از ادارات و نهادهای این شهرستان برگزار می‌شود.
این مسابقه بزرگ کتابخوانی را اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان اردکان با همکاری ناحیه مقاومت بسیج این شهرستان،‌ اداره اوقاف و امور خیریه، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اردکان و کارخانه ثمر  در سطح شهرستان برگزار می‌کند.
به گفته حسین پایدار، رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی اردکان، علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقه می‌توانند کتاب «نامیرا» را از کتابخانه‌های آیت‌الله فاضل و آیت‌الله حائری، حوزه‌های مقومت بسیج اردکان و فروشگاه محصولات فرهنگی بوستان انتظار با 70 درصد تخفیف خریداری کنند. 
وی همچنین در خصوص زمان برگزاری این مسابقه بیان کرد: این مسابقه بزرگ کتابخوانی صبح روز جمعه 15بهمن‌ماه سال جاری و همزمان با روز «انقلاب اسلامی، قرآن، رسالت زینبی و حکومت جهانی حضرت مهدی(عج)» در مصلای امام خمینی(ره) اردکان برگزار  می‌شود.
پایدار افزود: مسابقه کتابخوانی نامیرا که در طلیعه سی و هشتمین سال پیروزی انقلاب اسلامی برگزار می‌شود، 38 برنده خواهد داشت که جوایز ارزنده‌ای همچون کمک هزینه سفر به کربلای معلی و مشهر مقدس، به این برگزیدگان اهدا خواهد شد.
منبع: روابط عمومی کتابخانه‌های عمومی اردکان
captcha