لزوم ارتقای فرهنگ مطالعه مفید میان دانش‌آموزان و معلمان
کد خبر: 3568151
تاریخ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۴

لزوم ارتقای فرهنگ مطالعه مفید میان دانش‌آموزان و معلمان

گروه اجتماعی: مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد با اشاره به برگزاری نشست‌های کتابخوان در مدارس گفت: ارتقای فرهنگ مطالعه مفید در بین دانش آموزان و معلمان یک ضرورت است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآنی(ایکنا) از یزد، احمد شیرزاد، مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد صبح امروز در جلسه انعقاد تفاهم نامه همکاری با اداره کل کتابخانه های عمومی یزد اظهار کرد: مطالعه کتاب در کنار ارتباط و همنشینی با علما و بزرگان از راه‌های دریافت تجربیات ارزشمند دیگران است.
وی با اشاره به انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین دو دستگاه مهم فرهنگی استان برای رشد مطالعه در جامعه گفت: ارتقای فرهنگ مطالعه مفید در بین دانش آموزان و معلمان یک ضرورت است و باید به این امر توجه جدی شود.
یادآور می‌شود براساس تفاهم‌نامه منعقد شده بین ادارات کل کتابخانه‌های عمومی و آموزش و پرورش استان، این دو دستگاه در خصوص همکاری‌های دوجانبه در زمینه ارتقای فرهنگ مطالعه مفید در بین دانش آموزان و معلمان، برگزاری جلسات نشست کتابخوان در مدارس، تقدیر مشترک از معلمان و دانش‌آموزان فعال در برنامه‌های کتاب و کتابخوانی و حضور فعال فرهنگیان و دانش‌آموزان در جشنواره کتابخوانی رضوی تفاهم کردند.
این تفاهم‌نامه در 6 ماده و 19 بند به امضای احمد شیرزاد، مدیرکل آموزش و پرورش و رقیه دوست فاطمی ها مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان رسید و مدت اعتبار آن نیز 2 سال است.
منبع: کتابخانه های عمومی یزد
captcha