افتتاح 823 پروژه محرومیت‌زدایی در سیستان و بلوچستان
کد خبر: 3571283
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۸

افتتاح 823 پروژه محرومیت‌زدایی در سیستان و بلوچستان

گروه اجتماعی: صبح امروز 18 بهمن‌ماه 823 پروژه محرومیت‌زدایی با حضور سردار محمد پاکپور، فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب و جمعی از مسؤولین کشوری و استانی در محل سالن اجتماعات دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت سیستان و بلوچستان افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از سیستان وبلوچستان، صبح امروز 18 بهمن‌ماه 823 پروژه محرومیت‌زدایی با حضور سردار محمد پاکپور، فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب و جمعی از مسؤولین کشوری و استانی در محل سالن اجتماعات دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت سیستان و بلوچستان افتتاح شد.
سردار محمد مارانی، فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق نیروی زمینی سپاه در حاشیه این مراسم، بیان کرد: علاوه بر تأمین امنیت و دفاع از حریم کشور، پرداختن به مشکلات معیشتی مردم، اشتغال و حل مشکلات بهداشت و درمان مردم محروم از اولویت برنامه‌های ماست.
فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق نیروی زمینی سپاه ادامه داد: سپاه حافظ دستاوردهای انقلاب است و لذا باید در زمینه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی ورود و به رسالت انقلابی خود عمل کند.
وی در تبیین طرح‌هایی که در دهه فجر امسال افتتاح شد، تصریح کرد: این طرح‌ها در زمینه‌های مختلف از جمله احداث جاده، خانه بهداشت، زمین ورزشی، فضاهای آموزشی، گلخانه، راه‌اندازی دستگاه تصفیه آب، احیای قنوات، مزارع پرورش شترمرغ و بلدرچین بوده و بیش از 347 میلیارد و 520 میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.
مارانی اظهار کرد: پاسداران انقلاب اسلامی هر جا که احساس شود کاری روی زمین مانده، ورود پیدا می‌کنند و موانع را با روحیه بسیجی از میان برمی‌دارند.
captcha