16 کارگاه دانش‌آموزی ویژه نخبگان قرآنی ناحیه 4 اهواز برگزار می‌شود
کد خبر: 3571700
تاریخ انتشار : ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۲

16 کارگاه دانش‌آموزی ویژه نخبگان قرآنی ناحیه 4 اهواز برگزار می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی: 16 کارگاه آموزشی تخصصی قرآن کریم برای بیش از 300 دانش‌آموز قرآنی ناحیه 4 آموزش و پرورش اهواز در دارالقرآن امام حسن مجتبی(ع) این ناحیه برگزار می‌شود.

جاسم ساکی، کارشناس مسئول و کارشناس قرآن، نماز و عترت اداره آموزش و پرورش ناحیه 4 اهواز در گفت‌‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، با اشاره به اینکه کارگاه های آماده‌سازی ویژه نخبگان مرحله شهرستانی مسابقات قرآن این ناحیه از شنبه 16 بهمن‌ماه آغاز شده است، افزود: در این کارگاه‌ها بیش از 180 دانش‌آموز پسر و 120 دانش‌آموز دختر شرکت خواهند کرد.


وی با بیان اینکه این تعداد دانش‌آموز به عنوان نخبگان مرحله شهرستانی مسابقات قرآن و عترت ناحیه 4 اهواز در این کارگاه‌ها شرکت خواهند کرد، افزود: 9 کارگاه ویژه دانش‌آموزان پسر و 7 کارگاه ویژه دانش‌آموزان دختر این ناحیه برگزار خواهد شد.


ساکی با اشاره به اینکه این کارگاه‌ها تا پایان هفته آینده برگزار خواهند شد، افزود: دارالقرآن امام حسن مجتبی(ع) میزبان برگزاری این کارگاه‌ها است. در این کارگاه‌ها از مربیانی استفاده می‌شود که در مسابقات قرآنی دانش‌آموزی به عنوان داور حضور دارند.


کارشناس مسئول و کارشناس قرآن، نماز و عترت اداره آموزش و پرورش ناحیه 4 اهواز با اظهار به اینکه 16 مربی جهت آموزش به دانش‌آموزان نفرات اول تا سوم هر رشته حضور دارند و نفر برتر هر کارگاه با نظر مربی مشخص شده و به جشنواره‌های قطبی مسابقات قرآن دانش‌آموزی استان خوزستان اعزام خواهد شد.

captcha