توزیع عادلانه منابع اقتصادی؛ از ثمرات انقلاب اسلامی
کد خبر: 3572047
تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۳

توزیع عادلانه منابع اقتصادی؛ از ثمرات انقلاب اسلامی

گروه اجتماعی: مدیر کل امور اقتصادی و دارائی آذربایجان‌غربی با بیان اینکه با پیروزی انقلاب اسلامی، انقلاب دیگری بنام انقلاب اقتصادی در ایران رخ داد گفت: از ثمرات این انقلاب توزیع عادلانه منابع اقتصادی در تمام کشور بود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از آذربایجان‌ غربی، داوود غفار پور مدیر کل امور اقتصادی و دارائی استان، روز گذشته 19 بهمن ماه در کرسی گفتمان انقلاب اسلامی که در محل جلسات ادراه اوقاف و امور خیریه برگزار شد، ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی از رشادت ها و ازجان گذشتگی های شهدای انقلاب قدردانی کردگفت : خدمت به مردم شریف ایران را به پاس احترام خون شهدا  باید مغتنم شمرد چرا که ما برای انقلابمان بسیار هزینه کردیم و تا آخر هم پای آن خواهیم ایستاد.
وی به ریشه های انقلاب اسلامی اشاره کردو بیان کرد: انقلاب اسلامی ما تمایز از سایر انقلاب هایی بود که تاکنون درجهان رخ داد ه است واین در بیان و اظهارات تحلیل گران کشورهای غربی نیز ملموس است .
غفار پور به اقتصاد تک محصولی دوران قبل از انقلاب اشاره کرد و بیان داشت : اقتصاد تک محصولی ریشه در فساد اقتصاد کشور داشت که با به ثمر نشستن انقلاب اسلامی و با رویکرد جذب سایر در آمدها ازجمله در آمدهای مالیاتی ، اقتصاد کشور رااز اقتصاد تک محصولی خارج کرد .
وی با کمرنگ شمردن تحریم های اقتصادی و سیاسی دشمنان علیه ایران ،گفت : دشمنان غربی مارا در فشارو تنگنای  اقتصادی قرار دادند ، که البته ما توانستیم از این شرایط به نفع خودمان استفاده کنیم و فضای کسب و کار کشورمان را شفاف کنیم و اکنون  خوشحالیم که کشور با و جود این همه تحریم روی پای خود ایستاده است .
حاجی حسینلو معاون نظارت مالی و رییس خزانه معین استان نیزدر ادامه جلسه  ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر با اشاره به پیروزی شکوهمند  انقلاب اسلامی گفت :  انقلاب ما مسیر خود را طی می کرد که با مانع بزرگی بنام جنگ ازجانب ابرقدرتهای جهان مواجه شد .
وی با بیان اینکه  جنگ فی النفسه اتفاق خوبی نیست خاطر نشان ساخت  : هرچند جنگ تحمیلی برای کشورما  خسارات مالی و جانی زیادی در پی داشت ولی 8 سال دفاع مقدس منبع اتحاد و قدرت  ایران اسلامی در مقابل ابر قدرتهای شرق و غرب شد و این اقتدار همچنان ادامه دارد و خواهد داشت .
وی که خود از رزمندگان دوران  8 دفاع مقدس بود در ادامه  گوشه ای از خاطرات این دوران را برای حاضرین در جلسه بیان کرد.
در ادامه جلسه گزارشی از اهم فعالیت ها و عملکرد اوقاف آذربایجان غربی و شیوه عملیاتی برنامه های مصوب در سامانه جامع موقوفات و بقاع متبرکه برای مهمانان حاضر در جلسه ارائه شد.
captcha