دانشجویان انقلابی با تقویت مهارت‌های خود به تداوم انقلاب کمک کنند
کد خبر: 3574024
تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۳
قزلسفلی:

دانشجویان انقلابی با تقویت مهارت‌های خود به تداوم انقلاب کمک کنند

گروه اجتماعی: مسئول ناحیه بسیج دانشجویی فارس گفت: دانشجویان بسیجی و انقلابی با مهارت‌های خود و تقویت آن‌ها به تداوم انقلاب کمک کنند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، به نقل از روابط عمومی بسیج دانشجویی فارس، اسماعیل قزلسفلی، مسئول ناحیه بسیج دانشجویی فارس امروز، 25 بهمن در دوره توانمندسازی مربیان حلقه‌های صالحین دانشجویی ویژه برادران دانشگاه‌های فارس که به‌همت مدیریت تعلیم و تربیت ناحیه بسیج دانشجویی این استان برگزار شد، گفت: مسئولان بسیج دانشجویی و مربیان حلقه‌های صالحین دانشجویی باید از فکر و اندیشه‌ورزی، معرفت‌اندوزی، بصیرت، اخلاق، معنویت، مهارت تشکیلاتی و... برخوردار باشند و برای هر کدام از این ویژگی‌ها باید برنامه‌ریزی مدون و منسجم کنند.

وی، کارکردهای فردی، سازمانی، اجتماعی و... را از جمله کارکردهای حلقه‌های تربیتی برشمرد و افزود: به روز بودن نسبت به بیانات مقام معظم رهبری به بصیرت‌افزایی کمک می‌کند.

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی فارس با تأکید بر استفاده از محضر علما، توسط به قرآن، دعا، زیارت و... گفت: دانشجویان بسیجی و انقلابی با مهارت‌های خود و تقویت آن‌ها به تداوم انقلاب کمک کنند.

در ادامه این برنامه حجت‌الاسلام مجتبی ایوب‌زاده، مدیر تعلیم و تربیت ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس گفت: اجرای هرچه بهتر نظام تربیتی صالحین بسیج دانشجویی از اهداف این دوره است.

وی افزود: در این دوره توانمندسازی کارگاه‌های اصول و مبانی تربیت، حلقه و گروه‌داری، تبین نظام تربیتی، اصول مدیریت در بسیج دانشجویی و سواد رسانه ای با حضور اساتید برجسته برگزار شد.

مدیر تعلیم و تربیت ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس با اشاره به نظام تربیتی شجره طیبه صالحین دانشجویی اضافه کرد: در این طرح تلاش خود را برای ارائه مدل تربیتی مناسب با اهداف، رسالت‌ها و اقتضائات دانشگاه و دانشجویان با در نظر گرفتن شرایط و تحصیلی و محیطی آن‌ها کرده‌ایم.

captcha