اعلام برنامه‌های قرآنی و فرهنگی مکتب الزهرا(س) اهواز
کد خبر: 3576460
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۱

اعلام برنامه‌های قرآنی و فرهنگی مکتب الزهرا(س) اهواز

گروه فرهنگی: کارگاه‌های آموزشی حفظ موضوعی و تربیتی قرآن کریم، روخوانی و روان‌خوانی، مهدویت، شبهه‌‌شناسی و فضای مجازی برای طلاب در مکتب‌الزهرا(س) اهواز برگزار می‌شود.

صفورا حسین‌زاده معاون فرهنگی مدرسه علمیه مکتب الزهرا(س) اهواز در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، درباره برنامه‌های فرهنگی این مدرسه گفت: در حال حاضر کارگاه‌های آموزشی در رشته‌های حفظ موضوعی و تربیتی قرآن کریم، روخوانی و روان خوانی، مهدویت، شبهه‌ شناسی و فضای مجازی برای طلاب در این مدرسه برگزار می‌شود.

وی اظهار کرد: خدیجه عموری و کمیله نعامی تدریس دوره‌های قرآنی این مدرسه که سه‌شنبه‌ها(حفظ) و چهارشنبه‌ها(روخوانی) برگزار می‌شود، بر عهده دارند.

حسین‌زاده ادامه داد: کارگاه مهدویت نیز با تدریس زینب چنانی با محوریت کتاب نگین آفرینش برگزار می‌شود. یک جلسه این کارگاه برگزار شده است.

معاون فرهنگی مدرسه علمیه مکتب الزهرا(س) اهواز افزود: دوره شبهه شناسی نیز با هدف آشنایی طلاب با شبهات و روش پاسخگویی به شبهات برگزار شده است و لیلا حسین‌پور تدریس آن را بر عهده دارد.

وی گفت: در این دوره مباحث منطقی، بررسی انواع مغالطه، چرایی طرح شبهات به طلاب آموزش داده می‌شود.

حسین‌زاده با بیان اینکه شرکت در این دوره‌ها برای طلاب داوطلبانه است، گفت: دوره فضای مجازی نیز پیرامون سواد رسانه‌ای و آشنایی با نرم‌افزارها به زودی در مدرسه الزهرا(س) تشکیل خواهد شد.

captcha