«قصه‌گویی»، کودکان را با ارزش‌های فرهنگی آشنا می‌سازد
کد خبر: 3576791
تاریخ انتشار : ۰۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۴

«قصه‌گویی»، کودکان را با ارزش‌های فرهنگی آشنا می‌سازد

گروه هنر: مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد گفت: قصه‌گویی به کودکان مفاهیم انسانی، اخلاقی و مهارت‌های زندگی را با روش‌های جذاب آموزش می‌دهد و آن‌ها را با ارزش‌های مختلف فرهنگی آشنا می‌سازد.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآنی(ایکنا) از یزد، عباسعلی دانافر، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد روز گذشته در برنامه قصه گویی برای کودکان در حاشیه برگزاری نهمین نمایشگاه بزرگ کتاب و رسانه های دیجیتال یزد اظهار کرد: قصه گویی از زیربنایی ترین ابزارها و کانال های غیرمستقیم و جذاب در جامعه پذیری کودکان است.
دانافر افزود: قصه گویی به کودکان مفاهیم انسانی، اخلاقی و مهارت های زندگی را با روش های جذاب آموزش می دهد و آن ها را با ارزش های مختلف فرهنگی آشنا می سازد.
وی با اشاره به اینکه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نهادی فرهنگی است که در حوزه کودک و نوجوان محصولاتی متنوع و پر مخاطب تولید می کند گفت: بر مبنای همین رویکرد در این نمایشگاه ٣٠٠ عنوان کتاب در غرفه کانون  عرضه می شود.
دانافر بیان کرد: در نمایشگاه بزرگ کتاب یزد همه روزه دو غرفه هنری و ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیز به ارائه برنامه های مختلف آموزشی می پردازند.
در این برنامه که مورد استقبال بازدیدکنندگان قرار گرفت، مربی فرهنگی کانون در جمع کودکان و خانواده های آن ها به قصه گویی با  لهجه یزدی پرداخت. 
captcha