برگزاری 100 گفتمان دینی با موضوع عفاف در گناباد
کد خبر: 3578656
تاریخ انتشار : ۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۳

برگزاری 100 گفتمان دینی با موضوع عفاف در گناباد

گروه شهرستان‌ها: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گناباد از برگزاری ۱۰۰ گفتمان عفاف‌گرایی ویژه دانش‌آموزان در این شهرستان خبر داد.

حجت‌الاسلام محمدرضا رحمانی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گناباد در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، گفت: ۱۰۰ گفتمان عفاف‌گرایی ویژه دانش‌آموزان با تدریس استادان بومی در شهرستان گناباد برگزار می‌شود.
وی با اشاره به برگزاری گفتمان‌های دینی به همت اداره تبلیغات اسلامی و با همکاری مدیریت آموزش و پرورش شهرستان گناباد، اظهار کرد: این گفتمان‌های دینی در هشت مدرسه دخترانه مناطق شهری و روستایی برگزار می‌شود.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گناباد ابراز کرد: گفتمان‌های دینی عفاف‌گرایی با هدف آمادگی دانش‌آموزان در مقابل تهاجم فرهنگی و آسیب‌های اجتماعی، ترویج فرهنگ عفاف و حجاب، پاسخگویی به نیازهای دینی دانش‌آموزان و انس بیشتر آن‌ها با مبلّغان دینی برگزار می‌شود.
حجت‌الاسلام رحمانی با بیان اینکه گفتمان‌های دینی با موضوع عفاف از اسفندماه امسال آغاز شده است و تا اردیبهشت‌ماه سال آینده ادامه خواهد داشت، گفت: مبلّغان اعزامی و مربیان بومی این گفتمان‌های دینی، قبل از شروع این دوره‌ها، آموزش‌های لازم را در این خصوص فرا گرفته‌اند.
captcha