اعطای 12 هزار و 389 فقره وام ازدواج به جوانان
کد خبر: 3580906
تاریخ انتشار : ۱۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۶

اعطای 12 هزار و 389 فقره وام ازدواج به جوانان

گروه اجتماعی: استاندار قزوین از اعطای 12 هزار و 389 فقره وام ازدواج به جوانان در سال جاری خبر داد و گفت: این تعداد وام با اعتبار یک هزار و 900 میلیارد ریال اعتبار برای حمایت از ازدواج جوانان و تقویت نهاد خانواده پرداخت‌ شده است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از قزوین، فریدون همتی، استاندار قزوین امروز در نشست شورای بانک‌های استان قزوین اظهار کرد: در راستای کمک به اقشار نیازمند و ضعیف جامعه در سفر رئیس‌جمهوری اعطای 800 میلیارد ریال در قالب تسهیلات قرض‌الحسنه به کمیته امداد امام خمینی (ره) مصوب شد که آن‌ را باید یکی از کارهای بسیار خوب دولت نامید.
وی افزود: در حال حاضر یک هزار و 800 فقره پرونده برای اعطای تسهیلات مربوط به کمیته امداد امام خمینی (ره) در بانک‌های استان آماده هستند که امیدواریم با تسریع کار توسط بانک‌ها حداقل 400 میلیارد ریال از آن‌ها در سال جاری جذب و پرداخت شوند.
استاندار قزوین، دولت تدبیر و امید را دولتی ولایتمدار خواند و گفت: یکی از افتخارات این دولت، تبعیت محض از مقام معظم رهبری بوده است.
همتی ادامه داد: این دولت مشروعیت خود را از ولایت‌فقیه و سپس رأی مردم دارد و نباید عده‌ای برای تحقق اهداف جناحی خود، نظام مدیریتی کشور که سرمایه اسلام، انقلاب و مردم است را به‌راحتی زیرسوال برده و چهره آن‌ها مخدوش کنند.
وی اظهار کرد: نباید با حرف‌های غیرواقعی و عوام فریبانه مردم را از آینده ناامید کرد بلکه باید تلاش کرد با رفع ضعف‌ها برای ساختن آینده‌ای روشن و مطمئن اقدام نمود و جامعه را به‌ نظام جمهوری اسلامی امیدوارتر ساخت.
captcha