آغاز دومین اجلاسیه پنجمین دوره خبرگان رهبری
کد خبر: 3581470
تاریخ انتشار : ۱۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۸

آغاز دومین اجلاسیه پنجمین دوره خبرگان رهبری

گروه سیاسی: دومین اجلاسیه رسمی پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری صبح امروز، 17 اسفندماه، به ریاست آیت‌الله جنتی آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، مراسم افتتاحیه دومین اجلاس رسمی پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری صبح امروز، سه‌شنبه، 17 اسفندماه به ریاست آیت‌الله احمد جنتی و با حضور اعضا در محل ساختمان سابق مجلس شورای اسلامی، با اعلام برنامه‌ها از سوی هیئت‌رئیسه و قرائت آیاتی از کلام‌الله مجید توسط محمدرضا پورزگری، قاری بین‌المللی کشور آغاز شد.
در ادامه مراسم و پس از نطق رئیس، آیین سوگند دو تن از اعضای خبرگان رهبری که در جلسه گذشته نبودند، برگزار و سپس اعضای کمیته تدوین بیانیه پایانی اجلاس انتخاب شدند.
نطق پیش از دستور 4 نفر از اعضای خبرگان رهبری بخش بعدی مراسم افتتاحیه اجلاسیه خبرگان رهبری را به خود اختصاص داد.
بنابر اعلام حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمد خاتمی، سخنگوی هیئت‌رئیسه مجلس خبرگان رهبری، سردار عبداللهی، فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا و تقی‌پور؛ عضو شورای عالی فضای مجازی مهمانان این اجلاسیه خواهند بود و گزارشی از مشکلات معیشتی اقشار محروم جامعه، اقتصاد مقاومتی و نیز وضعیت فضای مجازی ارائه خواهند کرد و اعضا نیز نقطه‌نظرات خود را در این موارد مطرح خواهند کرد.
تشکیل کمیته تبیین بیانیه پایانی و برگزاری ضیافت شام از سوی رئیس مجلس خبرگان رهبری از دیگر برنامه‌های این اجلاسیه خواهد بود.
این اجلاسیه، عصر فردا، چهارشنبه، 18 اسفندماه با قرائت بیانیه پایانی به کار خود پایان خواهد داد.
همچنین رئیس و اعضای مجلس خبرگان رهبری روز پنج‌شنبه پس از حضور در مرقد مطهر امام خمینی (ره) و تجدید میثاق با آرمان‌های بنیانگذار کبیر انقلاب، با رهبر معظم انقلاب دیدار خواهند کرد.
captcha