21 فروردین‌ماه؛ مرحله مقدماتی مسابقات قرآن خراسان رضوی در تقسیمات گروهی
کد خبر: 3582579
تاریخ انتشار : ۱۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۹

21 فروردین‌ماه؛ مرحله مقدماتی مسابقات قرآن خراسان رضوی در تقسیمات گروهی

گروه فعالیت‌های قرآنی: مرحله مقدماتی استانی سی‌وپنجمین مسابقات قرآن دانش‌آموزان خراسان رضوی از 21 فروردین‌ماه در سایر مقاطع تحصیلی به غیر از پیش دانشگاهی در اردوگاه ثامن‌الحجج(ع) مشهد و سه گروه دیگر تعریف شده در سطح استان آغاز می شود.

علی مهدوی‌خواه، رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره‌کل آموزش‌وپرورش خراسان رضوی در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، اضافه کرد: مرحله مقدماتی استانی سی‌وپنجمین مسابقات قرآن دانش‌آموزان خراسان رضوی از 21 فروردین‌ماه در سایر مقاطع تحصیلی به غیر از پیش دانشگاهی در اردوگاه ثامن‌الحجج(ع) مشهد و سه گروه دیگر تعریف شده در سطح استان آغاز می شود و تا هشتم اردیبهشت‌ماه ادامه خواهد یافت.
رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره‌کل آموزش‌وپرورش خراسان رضوی در ادامه ابراز کرد:‌ همچنین مرحله نهایی سی‌وپنجمین دوره مسابقات قرآن دانش‌آموزان خراسان رضوی تیرماه سال 1396 برگزار می‌شود.
 وی با اشاره به داوری 45 نفر از اساتید برجسته قرآن در این مرحله از مسابقات گفت: 11 سالن جهت برگزاری مسابقات در نظر گرفته شده و شرکت‌کنندگان سایر مقاطع تحصیلی نیز در چهار گروه که بر اساس امکانات موجود در نواحی مختلف و برای رعایت عدالت بیشتر در داوری‌ مسابقات تعریف شده است، رقابت خود را برگزار خواهند کرد.
رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره‌کل آموزش‌وپرورش خراسان رضوی تصریح کرد: این چهار گروه به ترتیب در ناحیه هفت مشهد، شهر کاشمر، شهر احمدآباد، و اردوگاه ثامن‌الحجج(ع) مشهد رقابت می‌کنند.
وی با اشاره به مرحله مقدماتی این رقابت‌ها، گفت: سی‌وپنجمین دوره مسابقات قرآن دانش‌آموزان خراسان رضوی در بخش مقدماتی و ماقبل نهایی با حضور 850 دانش‌آموز پسر و دختر مقطع پیش‌دانشگاهی 21 الی 24 اسفندماه برای حضور در مرحله نهایی استان در اردوگاه ثامن‌الحجج(ع) مشهد برگزار ‌شد.
captcha