برپایی دوره‌ها و همایش‌های جامعةالقرآن از طریق ویدئوکنفرانس
کد خبر: 3585745
تاریخ انتشار : ۱۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۳
نجفی خبر داد:

برپایی دوره‌ها و همایش‌های جامعةالقرآن از طریق ویدئوکنفرانس

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: مدیر واحد آموزش بانوان و آقایان مؤسسه جامعةالقرآن از برپایی همایش‌ها، دوره‌های آموزشی قرآن و سایر دوره‌های ضمن خدمت از طریق ویدئوکنفرانس با هدف به‌روزرسانی آموزش‌ها خبر داد.

حجت‌الاسلام والمسلمین علیرضا نجفی، مدیر واحد آموزش بانوان و آقایان مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت جامعةالقرآن الکریم و اهل‌البیت(ع) در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، ضمن بیان این مطلب گفت: کلاس‌های آموزش ضمن خدمت، همایش‌ها و سایر دوره‌های این مرکز در بخش بانوان و آقایان به صورت ویدئو کنفرانس انجام می‌گیرد.
وی با اشاره به اینکه چند سالیست این امر را در بخش آقایان و به‌ویژه برای متقاضیان خارج از کشور از بهمن‌ماه 93 انجام داده‌ایم، بیان کرد: این امکان به صورت آزمایشی طی اواخر سال 95 در بخش بانوان نیز برگزار شد که به صورت رسمی از ابتدای روز کاری مؤسسه طی سال 96 در 800 شعبه انجام می‌‌شود.
مدیر واحد آموزش بانوان و آقایان مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت جامعةالقرآن تصریح کرد: هدف اصلی این تدبیر به‌دلیل وجود مشکلاتی چون محدودیت پذیرش در مؤسسه مرکزی جامعةالقرآن، ایاب و ذهاب‌ شرکت‌کنندگان در دوره، دوری چند روزه افراد از خانواده‌ها و ... بوده است.
نجفی با اشاره به‌ روز آمد کردن آموزش‌های جامعةالقرآن، اظهار کرد: لذا پس از فراهم کردن زیرساخت‌ها و تهیه تجهیزات لازم و آموزش نحوه استفاده و بهره‌‌برداری به شعب داده شد تا بتوانند هر دوره را که در این قالب می‌گنجد را از این طریق انجام دهیم.
وی عنوان کرد: اولویت با برپایی دوره‌های ضمن خدمت، برپایی همایش‌ها در استان‌ها با بهره‌گیری از سخنان حجت‌الاسلام محمدمهدی طباطبایی، مدیر مؤسسه و حجت‌الاسلام سیدمحمدحسین طباطبایی، قائم مقام، دوره‌های ارتقا و بازآموزی مربیان و ناظران آموزشی، دوره‌های آشنایی با امور اداری و مالی ویژه کادر اجرایی شعب و مدیران و سایر دوره‌هایی که می‌توان با بهره‌گیری از ویدئو کنفرانس انجام داد.
یادآور می‌شود، مؤسسه مرکزی جامعةالقرآن در قم، خیابان شهداء(صفاییه)، کوچه ۱۵ قرار دارد.
captcha