بهره‌مندی بیش از 2 هزار یزدی از کلاس‌های آموزش قرائت قرآن
کد خبر: 3585889
تاریخ انتشار : ۰۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۱

بهره‌مندی بیش از 2 هزار یزدی از کلاس‌های آموزش قرائت قرآن

گروه فعالیت های قرآنی: رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد از بهره مندی دو هزار و 52 نفر از کلاس‌های آموزش عمومی قرائت قرآن کریم در استان خبر داد.

حجت‌الاسلام علی‌محمد رضایی، رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد در گفت و گو با خبرگزاری بین المللی قرآنی(ایکنا) از یزد اظهار کرد: در سال گذشته در مجموع دو هزار و 52 نفر از کلاس‌های آموزش عمومی قرائت قرآن کریم در استان بهره‌مند شده‌اند.
وی افزود: از این تعداد یک هزار و 357 نفر از کلاس‌های آموزش عمومی قرائت سطح یک قرآن کریم و 695 نفر از کلاس‌های آموزش عمومی قرائت سطح دو قرآن کریم در استان بهره‌مند شده‌اند.
بهره‌مندی بیش از 2 هزار یزدی از کلاس‌های آموزش قرائت قرآن/برگزاری 132 دوره
رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد افزود: از مجموع شرکت‌کنندگان در کلاس‌های آموزش عمومی قرائت سطح یک قرآن کریم 536 نفر برادر و 821 خواهر بوده‌اند.
حجت الاسلام رضایی ادامه داد: همچنین از مجموع شرکت‌کنندگان در کلاس‌های آموزش عمومی قرائت سطح دو قرآن کریم 176 نفر برادر و 519 نفر خواهر بوده‌اند.
وی با اشاره به اینکه آموزش قرائت قرآن در دو سطح یک و دو برگزار شد تصریح کرد: درمجموع 89 کلاس و دوره قرائت قرآن سطح یک و 43 کلاس و دوره قرائت قرآن سطح دو در سطح مؤسسات قرآنی، خانه‌های قرآنی و شهری استان برگزار شده است.

captcha