تلاش همه جانبه پلیس جهت تحقق شعار سال و تبدیل آن به شعور همگانی
کد خبر: 3588649
تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۴
گودرزی مطرح كرد:

تلاش همه جانبه پلیس جهت تحقق شعار سال و تبدیل آن به شعور همگانی

گروه اجتماعی: فرمانده نیروی انتظامی با تأكید بر اینكه كاركنان خدوم نیروی انتظامی برای تحقق این شعار و تبدیل آن به شعور همه تلاش خود را به كار خواهند بست، گفت: مبارزه بی امان با كالای قاچاق یكی از راه‌های تحقق شعار سال است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، سردار احمدعلی گودرزی، فرمانده نیروی انتظامی فارس امروز، 21 فروردین‌ماه در مراسم صبحگاه عمومی فرماندهی انتظامی استان، گفت: با نامگذاری سال جدید به عنوان «اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال» از سوی مقام معظم رهبری، كاركنان خدوم نیروی انتظامی برای تحقق این شعار و تبدیل آن به شعور همه تلاش خود را به كار خواهند بست.

وی ادامه داد: مبارزه بی امان با كالای قاچاق یكی از راه‌های تحقق شعار سال است كه این موضوع یكی از اولویت‌های نیروی انتظامی در سال جدید است.

فرمانده انتظامی استان فارس گفت: در این راستا مأموران انتظامی استان در سال گذشته بیش از 220 میلیارد تومان كالای قاچاق كشف كردند كه نسبت به سال 94 حدود 48 درصد افزایش داشت.

گودرزی در بخش دیگری از سخنان خود از اقدامات مناسب و جهادی مأموران انتظامی استان در راستای تأمین نظم و امنیت تعطیلات نوروزی تقدیر كرد و افزود: مردم و همه مسئولان در مواجهه حضوری و یا در جلسات رضایت كامل خود از عملكرد پلیس در این ایام را اعلام می‌كنند.

وی تأكید كرد: تلاش‌ها و مجاهدت‌های مأموران نیروی انتظامی همچنان كه در نزد خداوند بزرگ محفوظ است، از چشم مردم و مسئولان نیز دور نخواهد ماند.

فرمانده انتظامی استان فارس با اشاره به نظرسنجی انجام شده توسط معاونت اجتماعی استان از مسافران و گردشگران نوروزی، گفت: بر اساس این نظرسنجی 95 درصد مردم حضور پلیس و 93 درصد نحوه برخورد و رفتار پلیس را كاملا مناسب ارزیابی كرده‌اند.

captcha