تشرف 70 گردشگر خارجی به آُستان امامزاده عبدالرحمن(ع) اقلید
کد خبر: 3589467
تاریخ انتشار : ۲۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۵

تشرف 70 گردشگر خارجی به آُستان امامزاده عبدالرحمن(ع) اقلید

گروه اجتماعی: آستان مقدس امامزاده عبدالرحمن(ع) اقلید طی یكسال گذشته میزبان 70 گردشگر خارجی از كشورهای مختلف دنیا بوده است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، كاظم شهریاری، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه اقلید عصر دیروز، 24 فروردین‌ماه گفت: آستان مقدس امامزاده عبدالرحمن (ع) از جمله بقاع متبرکه شهرستان اقلید است که طی یکسال گذشته میزبان گردشگران بسیاری از کشورهای مختلف جهان بوده است.

وی افزود: اشتیاق برای زیارت و عرض ارادت و توسل به محضر شریف و نورانی این امامزاده واجب‌التعظیم(ع) و برخورداری منطقه از آب و هوای بسیار گوارا و مطلوب، طبیعت بكر و زیبا، برای تفریح و گردشگری باعث شده تا خیل عظیمی از گردشگران خارجی از کشورهای مختلف جهان، در این مکان مذهبی حضور پیدا کنند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان اقلید گفت: طی یکسال گذشته بیش از 70 گردشگر خارجی از کشورهای استرالیا و نیوزلند با حضور در این شهرستان از آستان مقدس این امامزاده و جاذبه‌های گردشگری این شهرستان بازدید كردند.

شهریاری افزود: این گردشگران با حضور در آستان مقدس این امامزاده با مقام شامخ این امام زاده و شجره ایشان آشنا شده و زیارت این آستان مقدس را انجام می‌دهند.

وی همچنین یادآور شد كه در روز 23 فروردین‌ماه جاری هشت گردشگر خارجی از کشورهای فرانسه، استرالیا و نیوزلند با حضور در این امام‌زاده، از این آستان مقدس بازدید كردند.

رئیس اداره اوقاف اقلید بیان كرد: گردشگران خارجی که به این شهرستان می‌آیند از جاذبه‌هایی همچون تنگ‌ براق، قدمگاه امام رضا(ع) سده، گوربهرام آسپاس، امامزاده اسماعیل(ع)، امامزاده سیدمحمد(ع)، چشمه رسول‌الله و آستان مقدس امامزاده عبدالرحمن(ع)، حوضچه دختر گبر و مناطق عشایرنشین و ... شهرستان اقلید بازدید می‌كنند.

captcha