تعریف چشم‌ انداز مجمع قرآنیان اراک
کد خبر: 3590528
تاریخ انتشار : ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۶
شهسواری خبر داد:

تعریف چشم‌ انداز مجمع قرآنیان اراک

گروه فعالیت‌های قرآنی: رئیس هیئت مدیره مجمع قرآنیان اراک گفت: به زودی برای این مجمع، چشم انداز یک ساله یا شش ماهه تعریف خواهیم کرد.

ابوطالب شهسواری، رئیس هیئت مدیره مجمع قرآنیان اراک، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، با اشاره به تصویب اساس نامه مجمع در بهمن ماه سال گذشته گفت: به مرور زمان متوجه شدیم اشکالاتی به اساس نامه وارد است که باید برای رفع آن الحاقاتی را اضافه کنیم. 
وی تصریح کرد: هیئت رئیسه و مدیرعامل در جلسه یکشنبه، سوم اردیبهشت موارد الحاقی را جهت تصویب در مجمع قرآنیان مطرح و موارد را به منظور ثبت اسناد آماده و اعلام خواهند کرد. 
شهسواری بابیان اینکه جهت اجرای برنامه‌های بهتر، چشم انداز شش ماهه یا یک ساله تعریف خواهیم کرد، گفت: همگی ما براین باوریم که با هدفمند بودن برنامه‌ها نتیجه دلخواه حاصل خواهد شد، برنامه‌ریزی مناسب در اجرای طرح‌های قرآنی راهکار موفقیت در حوزه قرآن را پیشروی ما قرار می‌دهد. 
وی ادامه داد: با تعریف سند چشم انداز نیازها خودشان را نشان می‌دهند و ما نیز بر اساس توانایی و امکاناتی که داریم برنامه‌ریزی خواهیم کرد، این اتفاق در دو جلسه آینده محقق خواهد شد. 
شهسواری یکی از دغدغه‌های مهم خود را تقویت محفل قرآنی کربلایی ابوالحسن اراک عنوان کرد و گفت: تقویت این محفل و راه‌اندازی محافلی دیگر جهت تشویق نوجوانان و کودکان یکی دیگر برنامه‌هایی است که ذهن بنده را مشغول کرده، برای تحقق این امور باید جلسات متعدد با بزرگان قرآنی اراک برگزار شود.
پیشکسوت قرآنی استان مرکزی در پایان اظهار کرد: امروزه متأسفانه دست به هر کاری که بخواهیم بزنیم نیاز به بودجه دارد که امیدواریم با حمایت مسئولان، مشکلات مالی مانع از تحقق اهداف مجمع قرآنیان اراک نشود.
captcha