زمینه‌سازی جهت مشارکت حداکثری مردم از وظایف مهم مجریان انتخابات است
کد خبر: 3595060
تاریخ انتشار : ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۳

زمینه‌سازی جهت مشارکت حداکثری مردم از وظایف مهم مجریان انتخابات است

گروه سیاست و اقتصاد: فرماندار اصفهان گفت: زمینه‌سازی جهت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات و قانون‌گرایی و حرکت بر محور قانون، از جمله وظایف مهم مجریان انتخابات است که زمینه را برای برگزاری انتخاباتی سالم فراهم می‌سازد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از اصفهان، به نقل از روابط عمومی فرمانداری اصفهان، احمد رضوانی، فرماندار اصفهان در نشستی با شهردار اصفهان، معاونین شهردار و شهرداران مناطق ۱۵گانه اصفهان، با اشاره بر اینکه بنا به فرموده مقام معظم رهبری (مدظله العالی) «رأی مردم حق الناس است»، اظهار کرد: ما موظفیم که به وظایف شرعی، قانونی و اخلاقی خود در برگزاری هرچه مطلوب‌تر و باشکوه‌تر انتخابات عمل کرده و با امانت‌داری، از رأی مردم حراست و حفاظت کنیم.
فرماندار اصفهان با اشاره به اهم وظایف مجریان انتخابات، بیان کرد: برنامه ریزی صحیح، بسترسازی جهت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات و قانونگرایی و حرکت بر محور قانون، ازجمله وظایف مهم مجریان انتخابات است که زمینه را برای برگزاری انتخاباتی سالم فراهم می سازد.
رضوانی با بیان اینکه انتخابات اردیبهشت‌ماه، یک رویداد ملی مهم است، تصریح کرد: با استناد به قانون انتخابات، کلیه دستگاه‌ها موظف به همکاری لازم در برگزاری انتخابات هستند.
وی با اشاره به اهمیت ۳ انتخابات پیش رو و ۹۶۴ شعبه اخذ رأی و ۲۰ ستاد انتخاباتی در شهرستان اصفهان، اظهار داشت: از این تعداد شعبه، ۶۹۲ شعبه در کلانشهر اصفهان، ۱۱۶ شعبه در بخش مرکزی و از این تعداد ستاد نیز ۱۶ ستاد در قالب ۱۵ ستاد در شهرداری‌های مناطق ۱۵ گانه اصفهان، ۱ ستاد سیار در سازمان هلال احمر و ۴ ستاد دیگر نیز در بخش مرکزی مستقر خواهند بود که این خود مستلزم برنامه ریزی کامل و امکانات بسیاری است.
گفتنی است، مهدی جمالی نژاد شهردار اصفهان نیز در این نشست، به نکاتی پیرامون اهمیت انتخابات اردیبهشت‌ماه اشاره و اظهار کرد: شهرداری اصفهان به دور از سلایق و گرایش‌های شخصی و سیاسی صرفا بدنبال خدمت رسانی به مردم است و در انتخابات نیز با تمام توان آماده همکاری برای ایجاد بستری مناسب در راستای برگزاری انتخاباتی پرشور و باحضور حداکثری مردم می‌باشد.
captcha