بانوان طلبه و مبلّغان امیدیه تجوید تخصصی قرآن را فرا می‌گیرند
کد خبر: 3598837
تاریخ انتشار : ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۹

بانوان طلبه و مبلّغان امیدیه تجوید تخصصی قرآن را فرا می‌گیرند

گروه فعالیت‌های قرآنی: بانوان طلبه و مبلّغان مدرسه علمیه حضرت زینب(س) امیدیه، طی شرکت در دوره مقدماتی و تکمیلی آموزش تخصصی تجوید قرآن، با قواعد تجوید تخصصی قرآن کریم آشنا می‌شوند.

زینب حمید، مدیر مدرسه علمیه حضرت زینب(س) امیدیه در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، گفت: روز گذشته جمعه 22 اردیبهشت دوره آموزش تخصصی تجوید قرآن کریم در این مدرسه علمیه برگزار شد.

وی با بیان اینکه این دوره با مشارکت مؤسسه قرآنی ریحانةالنبی ویژه مبلغان، فارغ‌التحصیلان و طلاب در حال تحصیل این مدرسه برگزار شد، افزود: حجت‌الاسلام شمیری تدریس این دوره را که مرحله مقدماتی آموزش تجوید بود، بر عهده داشت. مرحله تکمیلی این دوره پنج‌شنبه 28 اردیبهشت‌ برگزار خواهد شد.

حمید ادامه داد: 40 نفر از طلاب و مبلغان در این دوره شرکت کردند و با قواعد تجوید قرآن، کاربرد این قواعد در آیات و چگونگی بهره‌مندی از قرآن در سخنرانی و منبر آشنا شدند.

مدرسه علمیه حضرت زینب(س) امیدیه همچنین با اشاره به فعالیت مؤسسه قرآنی ریحانه النبی زیر نظر این مدرسه علمیه از برگزاری محفل انس با قرآن، جزءخوانی به همراه بیان مفاهیم و تفسیر مختصر آیات، برگزاری مسابقه احکام در سطح شهر توسط این مؤسسه در ماه مبارک رمضان خبر داد.

captcha