برگزاری دوره‌های مختلف علوم قرآنی در موقوفه مکتب‌القرآن ثارالله(ع) تهران
کد خبر: 3598995
تاریخ انتشار : ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۲

برگزاری دوره‌های مختلف علوم قرآنی در موقوفه مکتب‌القرآن ثارالله(ع) تهران

گروه فعالیت‌های قرآنی:‌ مدیر مؤسسه مكتب‌القرآن ثارالله(ع) از برگزاری دوره‌های آموزش علوم قرآنی در شعبه این مؤسسه واقع در تهران خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، حجت‌الاسلام منصور برزگر، مدیر مؤسسه موقوفه مکتب‌القرآن ثارالله(ع) امروز، 23 اردیبهشت‌ماه با اشاره به لزوم ارائه برنامه مدون آموزشی در مراکز قرآنی و علمی ـ کاربردی گفت: دوره‌های مختلف آموزش قرآن کریم در مجتمع قرآنی و فرهنگی بصیرت در منطقه حکیمیه تهران با استفاده از مربیان و اساتید مجرب و متعهد استانی و کشوری برگزار می‌شود.

وی افزود: کلاس‌های روخوانی و روان‌خوانی، تجوید، قرائت، مفاهیم، تفسیر موضوعی، تدبر در قرآن کریم، مکالمه زبان عربی، اعراب در قرآن، حفظ غیر حضوری و حفظ سه ساله قرآن کریم از مهم‌ترین آموزش‌های علوم قرآنی در شعبه مکتب‌القرآن ثارالله(ع) تهران است.

عضو هیئت مدیره تشکل‌های قرآن و عترت کشور اضافه کرد: همچنین باشگاه ورزشی بصیرت با دارا بودن استانداردهای لازم علمی و ورزشی همه روزه پذیرای ورزشكاران و فعالان قرآنی است که هم‌اکنون ورزش‌های رزمی کیک بوکسینک، تکواندو، آمادگی جسمانی، تنیس و ژیمناستیک در سطح ملی در آن در حال برگزاری است.

برزگر در پایان گفت: علاقه‌مندان می‌توانند جهت ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن‌های02177005053-2177005054 تماس حاصل كنند و یا به ساختمان مجتمع بصیرت واقع در حکیمیه، بلوار افق جنب پارک ساحل مراجعه کنند.

captcha