اجرای تئاتر قرآنی برای دانش‌آموزان آفریقای جنوبی
کد خبر: 3606240
تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۶

اجرای تئاتر قرآنی برای دانش‌آموزان آفریقای جنوبی

گروه بین‌الملل: رایزنی فرهنگی كشورمان تئاتر قرآنی «ابراهیم بت‌شکن» را برای بیش از 150 تن از دانش‌آموزان قرآنی مدرسه اسلامی «وینترفلد» آفریقای جنوبی به روی صحنه برد.

اجرای تئاتر قرآنی برای دانش‌آموزان آفریقای جنوبی
به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان، رایزنی فرهنگی ایران در آفریقای جنوبی با همکاری مدرسه اسلامی وینترفلد و با حضور بیش از 150 تن از دانش‌آموزان قرآنی این مدرسه، برنامه فرهنگی ـ آموزشی تئاتر قرآنی رمضان را در کتابخانه شهرداری وینترفلد، برگزار كرد.
در این برنامه که با حمایت مؤسسه فرهنگی آموزشی نور مبین و در حضور مربیان آموزشی مدرسه وینترفلد برگزار شد، تئاتر«ابراهیم بت‌شکن» با بهره‌گیری از مفاهیم قرآنی و منابع آموزشی کتاب‌های منتشره مؤسسه نور مبین از سوی دانش‌آموزان این مدرسه اجرا شد.
همچنین در جریان برگزاری این برنامه، بخش‌های مختلفی از داستان‌های اسلامی، احادیث نبوی و نکات پندآموز آموزشی برگرفته از همان منابع آموزشی به همراه هم‌خوانی آیات قرآنی از سوی دیگر دانش‌آموزان، اجرا شد.
در بخش پایانی این برنامه نیز دقایقی به سخنرانی شهروز فلاحت‌پیشه، رایزن فرهنگی ایران در آفریقای جنوبی اختصاص یافت تا وی به معرفی ماه مبارک رمضان و پرسش و پاسخ در خصوص آموزه‌های قابل برداشت از تئاتر اجرا شده و دیگر مباحث و نکات پندآموز طرح شده در این برنامه فرهنگی ـ آموزشی، بپردازد.

captcha