میهمانی روزه‌داران در جشن «کریم آل طه» امامزاده محمد عابد(ع) اراک
کد خبر: 3607957
تاریخ انتشار : ۲۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۸

میهمانی روزه‌داران در جشن «کریم آل طه» امامزاده محمد عابد(ع) اراک

گروه اجتماعی: مدیر آستان امامزاده محمد عابد(ع) اراک گفت: این امامزاده در قالب جشن «کریم آل‌طه»، امشب، 20 خردادماه میزبان روزه‌داران است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، امامزاده محمد عابد(ع) اراک، امشب، 20 خردادماه مقارن با میلاد کریم اهل بیت(ع) میزبان روزه داران است. 
حجت‌الاسلام عبدالله حسینخانی، تولیت آستان مقدس امامزاده محمدعابد(ع) اراک گفت: این امامزاده یکی از امامزادگان شاخص و مورد توجه نه تنها عموم مردم استان بلکه مسافران است، در ماه مبارک رمضان حضور روزه داران پررنگ تر از سایر ایام است و این امر ما را براین می‌دارد که برنامه‌های ویژه‌ای را برای این ماه در نظر داشته باشیم. 
وی تصریح کرد: اجرای جشن تحت عنوان«کریم آل طه» از سلسله جشن‌های کریمانه ویژه میلاد امام حسن مجتبی(ع) است، امامزاده محمد عابد(ع) شب گذشته، شاهد حضور روزه‌داران در این جشن بود و این مراسم امشب نیز با اجرای برنامه‌های فرهنگی-قرآنی به قوت خود باقی است. 
حجت‌الاسلام حسینخانی ادامه داد: با توجه به تأکیدات رهبری که بقاع متبرکه باید به فضای فرهنگی تبدیل شوند یکی از اولویت‌های امامزاده محمد عابد(ع) ارائه برنامه‌های فرهنگی تلفیقی با مباحث قرآنی و اثرگذار در مناسبت‌های مختلف برای زائران است. 
مدیر استان امامزاده محمد عابد(ع) اراک افزود: یکی دیگر از برنامه‌های اجرایی برپایی خیمه‌های معرفت با استقرار روحانیون جهت پاسخگوی به مسائل شرعی زائران است، این طرح خوشبختانه با استقبال خوب روزه‌داران مواجه شده است. 
حجت‌الاسلام حسینخانی اظهار کرد: امامزاده محمد عابد(ع) اراک در حال ساخت و مرمت است، مشارکت مردم، خیرین، زائران در قالب کمک‌های نقدی یا مصالح ساختمانی ما را در تکمیل هرچه زودتر این مکان معنوی کمک می‌کند عموم مردم می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره حساب 93007985258- 128 نزد صنوق قرض‌الحسنه راسخون واریز نمایند.
مدیر استان امامزاده محمد عابد(ع) اراک افزود: مراسم شب گذشته، 19 خردادماه با تلاوت استاد اکبری آغاز شد و با سخنرانی حجت‌الاسلام صلواتی و مداحی تاجیانی و ابوالفضل ربیعی به پایان رسید.
captcha