یادواره شهدای اداره‌کل بیمه سلامت استان کرمان برگزار شد
کد خبر: 3608522
تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۴

یادواره شهدای اداره‌کل بیمه سلامت استان کرمان برگزار شد

گروه سیاست و اقتصاد: یادواره شهدای خانواده اداره‌کل بیمه سلامت کرمان در جوار کارگاه ترفیع گنبد حرم مطهر امام حسین(ع) و با حضور خانواده و کارکنان بیمه سلامت برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمان، سرهنگ پاسدار محمدمهدی ابوالحسنی، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کرمان در این مراسم گفت: هر چند جایگاه، مقام و عظمت شهدا را همه می‎دانیم ولی فهم ما از این مقام محدود است.
وی به تعبیر حضرت امام خمینی(ره) از مقام شهید اشاره کرد که می‌فرمایند، «شهید نظر می‌کند به وجه الله» و افزود: این شأن هر کسی نیست.
ابوالحسنی تصریح کرد: ما در این استان کسی را از حاج قاسم (سردار سلیمانی) به شهدا نزدیک‌تر نمی‌دانیم و ایشان در حاشیه کتاب «وقتی مهتاب گم شد» می‌نویسند:  چه زیبا از کسانی حرف زده‌ای که صدها نفر از آن‌ها را همین‌گونه از دست دادم و هنوز هر ماه یکی از آن‌ها را تشییع می‌کنم و رویم نمی‌شود در تشییع آن‌ها شرکت کنم.
وی با بیان اینکه این سخنان رزق معنوی به حساب می‌آیند، اظهار کرد: حاج قاسم معتقد است لشکر ثارالله باید به بیت ثارلله تغییر نام دهد و می‌گوید، «بیت‌الله ثارالله از آنچنان جاذبه‌ای برخوردار بود که کمتر کسی با دیدن آن می‌توانست خود را از آن جدا کند. مدیران این مدرسه عشق و ایثارگری، جوانانی نوجوان که پیران عارفی آنان را شاگردی می‌کردند و چه بسیار پدرانی که از فرزند و معلمانی که از دانش‌آموز خود تلمذ عشق می‌کردند، جوانانی که کرسی مرجعیت را در سطح وسیع‌تری از فقه تصاحب کرده بودند و میلیون‌ها نفر، دیروز و امروز، در راه، روش، اخلاق، مسلک، عشق، وفا، ایثار، حب ولایت، دین محوری و عاشورایی از آنها تقلید می‌کنند.»
ابوالحسنی تأکید کرد: به این ترتیب شهدا مرجع تقلید شدند و به تعبیر امام خمینی(ره) ره صد ساله را یک شبه طی کردند و انتهای گفتمان امام این است که خداوندا! مرا با بسیجیان محشور فرما.
captcha