بهترین راه برای تکریم قرآن عملیاتی کردن آموزه های آن است
کد خبر: 3610006
تاریخ انتشار : ۲۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۴

بهترین راه برای تکریم قرآن عملیاتی کردن آموزه های آن است

گروه اجتماعی: سرپرست اداره تبلیغات اسلامی رودبار به تکریم قرآن در ماه مبارک رمضان اشاره و خاطر نشان کرد:بهترین راه برای تکریم قرآن کاربردی و عملیاتی کردن آموزه های آن است و راهکارهای حل معضلات و مشکلات اجتماعی را باید در محتوای قرآن جستجو کرد.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از گیلان و به نقل از روابط عمومی تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام عباسپور، سرپرست اداره تبلیغات اسلامی رودبار اظهار کرد:رمضان ماه ضیافت الهی است و بندگان مومن خدا باید در این ماه از لحظه به لحظه فرصت مهمانی خدا در تمام امور زندگی بهره مند شوند و با توسل به آیات نورانی قرآن کریم و تدبر در آن، طریق بندگی و عبودیت را به نحو مطلوب در این ماه طی کنند.

وی ماه مبارک رمضان را بهترین ماه برای بهره‌گیری از آموزه های قرآنی برشمرد و گفت:در جامعه امروز ما بسیاری از آسیب های اجتماعی و معضلات ریشه در فقر فرهنگی دینی و دوری از آموزه های اصیل اسلامی و قرآنی دارد.

این کارشناس حوزه دین با اشاره به حدیث پیامبر اعظم (ص) متذکر شد:هرگاه فتنه ها همچون پاره‏ هاى شب تار بر شما تاریک و شبهه‏ ناک شد،به قرآن روى آورید؛ زیرا قرآن شفیعى است که شفاعتش پذیرفته است و شاکى و خصمى است که شکایتش قبول مى ‏شود،هر که قرآن را فرا روىِ خود قرار دهد او را به سوى بهشت کشاند و هر که آن را پشت سر خویش نهد،به سوى دوزخش براند.

وی تاکید کرد:اصلی ترین هدف دولت باید خدمتگزاری به مردم و انجام مطلوب امور و کسب رضایت حداکثری مردم و همچنین افزایش اعتماد عمومی باشد، چرا که افزایش اعتماد عمومی، افزایش مشارکت مردمی در حل معضلات و مشکلات در تمام زمینه ها علی الخصوص حوزه اجتماعی را در پی خواهد داشت.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی رودبار به تکریم قرآن در ماه مبارک رمضان اشاره و خاطر نشان کرد:بهترین راه برای تکریم قرآن کاربردی و عملیاتی کردن آموزه های آن است و راهکارهای حل معضلات و مشکلات اجتماعی را باید در محتوای قرآن جستجو کرد.

captcha